Recepční / Týmová asistentka v technologické společnosti

Jméno/Firma
TTC MARCONI s. r. o.
Pracoviště
Třebohostická 987/5, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
4. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

TTC MARCONI působí od roku 1993 na evropských telekomunikačních trzích jako systémový integrátor a významný dodavatel komunikačních sítí nové generace zejména pro oblasti energetiky, telekomunikací, dopravy, veřejné správy, obrany a bezpečnosti.

Do našeho týmu hledáme nové kolegy na pozici RECEPČNÍ / TÝMOVÁ ASISTENTKA, na plný úvazek.

Hledáme dobrou duši, která nám pomůže zlepšovat naše prostředí, podpoří kolegy (třeba dobrým slovem), a zároveň se postará o naše klienty a návštěvy. Věříme, že recepční je okno do firmy, proto je pro nás důležitý výběr nové kolegyně, nebo kolegy.

Je nám jedno, kolik Ti je – důležitá je pro nás energie, pozitivita, pečlivost, stabilita a diskrétnost. Hledáme někoho, komu nebude cizí postarat se o lidi a prostředí, a bude ho to bavit a naplňovat.

A co Tě u nás čeká?

  • Samostatné zajištění chodu recepce – budeš pečovat o návštěvy, organizovat pracovní schůzky, vyřizovat telefonní hovory, udržovat reprezentativní vzhled zasedaček, zajišťovat a připravovat občerstvení, a nemine Tě ani ta myčka ????
  • Spolupráce v oblasti office managementu – např. pomoc při reorganizaci kanceláří, příprava pracovních míst pro nové zaměstnance, zlepšování pracovního prostředí, dohled nad úklidem a stavem prostor firmy, objednávky nejen kancelářských potřeb atd.
  • Podpora backofficu – vyřizování příchozí a odchozí pošty, zpracování přijatých faktur do účetního systému Helios, skenování/ archivace dokumentů, podpora kanceláře generálního ředitele (např. vyřizování ubytování, letenek, schůzek), podpora našeho HR týmu (např. spolupráce na organizaci firemních akcí, komunikace s kandidáty, péče o zaměstnance atd.)
  • …. a další ad-hoc úkoly, které mohou vyplynout ze strany našich kolegů

Jaké máme na Tebe požadavky?

  • Alespoň SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru či v oblasti hospitality
  • Jsi výborný komunikátor, máš prozákaznický, vstřícný a aktivní přístup?
  • Protože se můžeš setkat se sensitivními informacemi, diskrétnost není pro nás klišé
  • Umíš si zorganizovat svůj čas, stanovit si priority, samostatně a včas reaguješ na možné problémy?
  • Jsi flexibilní a nedělá Ti problém pružně reagovat na různé ad-hoc úkoly?
  • Bez zmíněné pečlivosti, spolehlivosti a rozhodovacích schopností to nepůjde!
  • Máš dobrou znalost angličtiny a nebojíš se mluvit po telefonu?
  • Pokud řídíš, tak to je výhoda


Co Ti můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí
  • Týden dovolené navíc nad zákonný rámec – celkem 5 týdnů dovolené
  • Služební mobilní telefon a výhodné ceny služeb mobilního operátora i pro rodinné příslušníky
  • Možnost kvalitního firemního stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • 3 dny zdravotního volna hrazeného zaměstnavatelem (Sick Days)
  • Příspěvek na Multisportkartu
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Vzdělávací kurzy, školení a další zaměstnanecké výhody
  • Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
  • Příjemné a přátelské pracovní prostředí


Jestli Tě naše pozice zaujala, rádi o Tobě uslyšíme – napiš nám pár slov o sobě a připoj své CV.