Osobní asistent/asistentka
O pozici
Hledáme pečlivého, spolehlivého a organizačně zdatného člověka s výborným smyslem pro detail, který zvládne samostatně řídit každodenní agendu a podporovat chod kanceláře. Kandidát/ka by měl/a být ideálně z Brna nebo Žďáru nad Sázavou či okolí.
Náplň práce:
Organizace kalendáře, plánování a příprava schůzek.
Koordinace projektů a kontrola plnění úkolů ostatními zaměstnanci.
Příprava podkladů a administrativní správa dokumentů.
Komunikace s klienty a partnery (e-maily, telefonáty).
Služební cesty mezi Brnem, Prahou a Žďárem nad Sázavou (osobní řidič).
Požadujeme:
Výborné organizační a komunikační schopnosti.
Samostatnost, spolehlivost a schopnost efektivně pracovat s prioritami.
Zkušenosti s administrativou a řízením projektů výhodou.
Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič a ochota cestovat.
Loajalitu, diskrétnost a týmového ducha.
Nabízíme:
Atraktivní zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvky na penzijní připojištění, atd.).
Služby naší laboratoře za zaměstnanecké ceny.
Přístup k nejnovějším metodám a výzkumům v oblasti medicíny.
Práci na zajímavých projektech a podporu při zaškolení.
Přátelské a inspirativní pracovní prostředí.
Typ úvazku: Plný
Lokalita: Brno, Žďár nad Sázavou a okolí
Pokud máte zájem o tuto pozici a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu: hr@elisabeth.cz s předmětem "Osobní asistent/asistentka".
Těšíme se na Vaše přihlášky!
Kontakt:
Ing. Michal Šikula
Marketing & HR Manažer
hr@elisabeth.cz