Osobní asistent/asistentka

Jméno/Firma
ELISABETH PHARMACON
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
4. 12. 2024

O pozici

Hledáme pečlivého, spolehlivého a organizačně zdatného člověka s výborným smyslem pro detail, který zvládne samostatně řídit každodenní agendu a podporovat chod kanceláře. Kandidát/ka by měl/a být ideálně z Brna nebo Žďáru nad Sázavou či okolí.

Náplň práce:

  • Organizace kalendáře, plánování a příprava schůzek.

  • Koordinace projektů a kontrola plnění úkolů ostatními zaměstnanci.

  • Příprava podkladů a administrativní správa dokumentů.

  • Komunikace s klienty a partnery (e-maily, telefonáty).

  • Služební cesty mezi Brnem, Prahou a Žďárem nad Sázavou (osobní řidič).

Požadujeme:

  • Výborné organizační a komunikační schopnosti.

  • Samostatnost, spolehlivost a schopnost efektivně pracovat s prioritami.

  • Zkušenosti s administrativou a řízením projektů výhodou.

  • Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič a ochota cestovat.

  • Loajalitu, diskrétnost a týmového ducha.

Nabízíme:

  • Atraktivní zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvky na penzijní připojištění, atd.).

  • Služby naší laboratoře za zaměstnanecké ceny.

  • Přístup k nejnovějším metodám a výzkumům v oblasti medicíny.

  • Práci na zajímavých projektech a podporu při zaškolení.

  • Přátelské a inspirativní pracovní prostředí.

Typ úvazku: Plný

Lokalita: Brno, Žďár nad Sázavou a okolí

Pokud máte zájem o tuto pozici a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu: hr@elisabeth.cz s předmětem "Osobní asistent/asistentka".

Těšíme se na Vaše přihlášky!

Kontakt:

Ing. Michal Šikula

Marketing & HR Manažer

hr@elisabeth.cz