Specialista podpory prodeje
O pozici
O práci
Rozšiřujeme náš back-office tým v České republice a hledáme Specialistu podpory prodeje (40 hodin týdně).
Popis práce
Správa a analýza dat/obchodní analýza pro zvýšení efektivity prodejních týmů v rámci regionu, zejména CZ, HU, PL, SK
Práce v Excel/Salesforce/SAP
Školitel obchodníků v oblasti CRM a IT
Kontaktní osoba pro IT oddělení mateřské společnosti
E-mailingové kampaně, sociální média
Kontrolní činnost v rámci CRM a IT
Archivace obchodních dokumentů
Naše nabídka
Konkurenční plat a benefity;
Roční smlouva s perspektivou trvalého zaměstnání;
Jednosměnný pracovní režim s klouzavým začátkem a koncem pracovní doby;
Pěkný malý tým pro práci s velkou osobní zodpovědností
Pracovní požadavky
Zkušenosti v MS Office, zejména s Excel a Access, s podstatným zaměřením na efektivitu prodejních sil (lidé, procesy, výkon a metriky)
Znalost SalesForce, případně SAP výhodou
Zkušenosti s biotechnologickým/farmaceutickým průmyslem výhodou
Schopnost dobrého plánování a organizace své práce
Vysoký smysl pro zodpovědnost, přesnost a uchování důvěrných informací
Výborná znalost českého a anglického jazyka; znalost dalšího z jazyků regionu je výhodou
Schopnost týmové spolupráce
Možnost pracovat převážně v pražské kanceláři
Přihlaste se do 15. prosince 2024.
Přihlášky adresujte na:
sekretariat@aidian.cz
nebo na adresu společnosti:
Aidian Oy, odštěpný závod CZ
Bělohorská 57
169 00 Praha 6
Více informací:
sekretariat@aidian.cz
nebo
Ms. Jana Mikešová, tel. +420 725 166 905, 7:30 -16:00.