Ředitel facility společnosti
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Budete odpovědný/á za řízení operací a týmu facility managementu a techniků - provozní, ekonomické, technické, recepční a další služby v rámci dvou funkčně propojených administrativních budov.
Co konkrétně budete řešit:
- řízení běžného provozu společnosti
- zajišťování organizace směn, docházky, dovolených prostřednictvím pověřených pracovníků
- personální politika
- sledování nákladů souvisejících s provozem společnosti a jejich reporting
- vedení agendy BOZP a PO (zajišťována externě)
- supervize nad vedením týmu údržby a ostrahy
- schvalování objednávek a smluv
- komunikace navenek i uvnitř skupiny
- dohled na zajištěním pravidelných revizí a kontrol zařízení
- komunikace s jednotlivými nájemci
- zodpovědnost za dodržování cílů a kvality poskytovaných služeb
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Zkušenosti s řízením administrativního týmu a týmu technických pracovníků výhodou
Stavebně-technické nebo ekonomické vzdělání (SŠ, VŠ) nebo předchozí praxe v oboru facility managementu
Výborné komunikační a organizační schopnosti, ochotu řešit samostatně problémy a krizové situace
Proklientský přístup a schopnost
Řidičský průkaz B (osobní auto)
Dobrá znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Teams, atd.)
Řidičský průkaz B (osobní auto)
Co vám můžeme nabídnout
Odpovídající finanční ohodnocení, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Multisport kartu, pružnou pracovní dobu, pracovní poměr na dobu neurčitou.