Vedoucí zákaznického centra
O pozici
Pracovní nabídka
Vedoucí zákaznického centra
Pracovní nabídka
TUI Group je jednou z předních světových skupin působících v oblasti cestovního ruchu. Široké portfolio TUI Group zahrnuje velké cestovní kanceláře, přes 1 600 cestovních agentur a přední online portály, pět leteckých společností s přibližně 150 letadly, více než 400 hotelů, 16 výletních lodí a incomingové agentury ve všech hlavních dovolenkových destinacích po celém světě. Pod jednou značkou zastřešuje všechny služby cestovního ruchu. Tato integrovaná nabídka nám umožňuje poskytnout našim 27 milionům zákazníků bezkonkurenční zážitek z dovolené ve 180 regionech. Klíčovým rysem naší firemní kultury je naše globální odpovědnost za ekonomickou, environmentální a sociální udržitelnost. To se odráží ve více než dvacetileté angažovanosti v oblasti udržitelného cestovního ruchu. Akcie skupiny TUI jsou kótovány v indexu FTSE 250, v kotačním systému Open Market na Frankfurtské burze cenných papírů a na regulovaném trhu Hannoverské burzy cenných papírů.
Místo výkonu práce: Praha, Česká republika
Pracovní pozice: vedoucí podpory prodeje Česká odnož mezinárodní cestovní kancelářem TUI, hledá do svého týmuv Praze zkušeného a energického supervizora Help Desk. Při práci u nás budete řídit a inspirovat tým a zároveň vytvářet přátelskou pracovní atmosféru.
Povinnosti:
· Budování a řízení týmu podpory prodeje, který obsluhuje B2B a B2C zákazníky.
· Řízení 8-10 členného týmu
· Sledování a vyhodnocování efektivity a kvality činností týmu.
· Organizace a koordinace školení pro nové členy týmu.
· Řešení problémů a poskytování podpory v obtížných situacích.
· Udržování efektivní komunikace v rámci týmu i s ostatními odděleními.
· Plánování a realizace klíčových ukazatelů výkonnosti týmu.
· Podávání zpráv a analýza činností týmu.
· Iniciace, rozvoj a sledování efektivity práce.
· Plánování práce, delegování úkolů.
· Koučování týmu a monitorování rozhovorů s ním
Požadavky:
· Zkušenosti s řízením týmu v oblasti zákaznické podpory B2B a B2C.
· Znalost anglického jazyka.
· Schopnost efektivně řešit problémy.
· Výborné komunikační a organizační schopnosti.
· Ochota pracovat podle flexibilního rozvrhu, včetně práce o víkendech.
· Kreativita a iniciativa
Nabízíme:
· Pracovní smlouvu na manažerskou pozici v renomované společnosti.
· Atraktivní plat - fixní a variabilní část v závislosti na výkonu.
· Podporu v profesním rozvoji prostřednictvím specializovaného školení.
· Práci v mezinárodním prostředí.
· Možnost účastnit se zahraničních služebních cest.
· Přátelskou a vstřícnou pracovní atmosféru, kde je oceňována každá iniciativa.
· Zaměstnanecká sleva
Pokud jste komunikativní člověk, připravený pracovat v dynamickém prostředí a chcete se rozvíjet v oblasti cestovního ruchu, zveme Vás k podání přihlášky! Zašlete svůj životopis
Místo výkonu práce: Praha, Česká republika
Kliknutím na tlačítko použít prohlašujete, že jste si přečetli následující informační doložku:
https://www.tui.cz/osobni-udaje/informacni-dolozka-dle-gdpr-pro-uchazece-tui-poland-dystrybucja
Informace o pozici
Společnost
TUI Czech Republic, odštěpný závod
Praha
Požadované vzdělání
Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno
Cestovní ruch a ubytování
Typ pracovního poměru
Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
pracovní smlouva
Zadavatel
Zaměstnavatel