Vedoucí zákaznického centra

Jméno/Firma
TUI Czech Republic, odštěpný závod
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Cestovní ruch a ubytování
Vytvořeno
4. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Vedoucí zákaznického centra


Pracovní nabídka

TUI Group je jednou z předních světových skupin působících v oblasti cestovního ruchu. Široké portfolio TUI Group zahrnuje velké cestovní kanceláře, přes 1 600 cestovních agentur a přední online portály, pět leteckých společností s přibližně 150 letadly, více než 400 hotelů, 16 výletních lodí a incomingové agentury ve všech hlavních dovolenkových destinacích po celém světě. Pod jednou značkou zastřešuje všechny služby cestovního ruchu. Tato integrovaná nabídka nám umožňuje poskytnout našim 27 milionům zákazníků bezkonkurenční zážitek z dovolené ve 180 regionech. Klíčovým rysem naší firemní kultury je naše globální odpovědnost za ekonomickou, environmentální a sociální udržitelnost. To se odráží ve více než dvacetileté angažovanosti v oblasti udržitelného cestovního ruchu. Akcie skupiny TUI jsou kótovány v indexu FTSE 250, v kotačním systému Open Market na Frankfurtské burze cenných papírů a na regulovaném trhu Hannoverské burzy cenných papírů.

Místo výkonu práce: Praha, Česká republika

Pracovní pozice: vedoucí podpory prodeje Česká odnož mezinárodní cestovní kancelářem TUI, hledá do svého týmuv Praze zkušeného a energického supervizora Help Desk. Při práci u nás budete řídit a inspirovat tým a zároveň vytvářet přátelskou pracovní atmosféru.

Povinnosti:

· Budování a řízení týmu podpory prodeje, který obsluhuje B2B a B2C zákazníky.

· Řízení 8-10 členného týmu

· Sledování a vyhodnocování efektivity a kvality činností týmu.

· Organizace a koordinace školení pro nové členy týmu.

· Řešení problémů a poskytování podpory v obtížných situacích.

· Udržování efektivní komunikace v rámci týmu i s ostatními odděleními.

· Plánování a realizace klíčových ukazatelů výkonnosti týmu.

· Podávání zpráv a analýza činností týmu.

· Iniciace, rozvoj a sledování efektivity práce.

· Plánování práce, delegování úkolů.

· Koučování týmu a monitorování rozhovorů s ním

Požadavky:

· Zkušenosti s řízením týmu v oblasti zákaznické podpory B2B a B2C.

· Znalost anglického jazyka.

· Schopnost efektivně řešit problémy.

· Výborné komunikační a organizační schopnosti.

· Ochota pracovat podle flexibilního rozvrhu, včetně práce o víkendech.

· Kreativita a iniciativa

Nabízíme:

· Pracovní smlouvu na manažerskou pozici v renomované společnosti.

· Atraktivní plat - fixní a variabilní část v závislosti na výkonu.

· Podporu v profesním rozvoji prostřednictvím specializovaného školení.

· Práci v mezinárodním prostředí.

· Možnost účastnit se zahraničních služebních cest.

· Přátelskou a vstřícnou pracovní atmosféru, kde je oceňována každá iniciativa.

· Zaměstnanecká sleva

Pokud jste komunikativní člověk, připravený pracovat v dynamickém prostředí a chcete se rozvíjet v oblasti cestovního ruchu, zveme Vás k podání přihlášky! Zašlete svůj životopis

Místo výkonu práce: Praha, Česká republika

Kliknutím na tlačítko použít prohlašujete, že jste si přečetli následující informační doložku:
https://www.tui.cz/osobni-udaje/informacni-dolozka-dle-gdpr-pro-uchazece-tui-poland-dystrybucja

Informace o pozici

Společnost

TUI Czech Republic, odštěpný závod

Praha

Požadované vzdělání

Vzdělání není podstatné

Požadované jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazeno

Cestovní ruch a ubytování

Typ pracovního poměru

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

pracovní smlouva

Zadavatel

Zaměstnavatel