O nás
Jsme personální agentura, která se specializuje na nábor zaměstnanců pro klienty z oblasti průmyslu a výroby.
Pokud máte rádi dynamickou práci, rádi cestujete a skloubíte práci v kanceláři i v terénu tak je tato pozice vhodná právě pro Vás.
Hledáme do našeho týmu kolegu na pozici koordinátora pro zakázky v Německu a Rakousku.
Jaká je naše představa:
- Zkušenosti s agenturním zaměstnáváním (výhodou)
- Je to člověk s obchodním duchem a se zákazníky udržuje výborné vztahy.
- Dokáže efektivně komunikovat, čímž šetří kolegům čas.
- Každou práci dotahuje dokonce.
- Je časově flexibilní a zvládne organizaci projektů.
Náplň práce:
- Koordinace náboru nových zaměstnanců v Německu a Rakousku ( Linz). Centrální pobočku máme v Plzni.
- Práce v terénu, služební cesty do Německa, Rakouska – nutná časová flexibilita
- Zodpovědnost za plnění objednávek u přidělených klientů
- Zodpovědnost za celkovou správu zakázky
- Zodpovědnost za profesionální komunikaci se zaměstnanci i s klienty.
Co od Vás očekáváme:
- Němčina na komunikativní úrovni slovem i písmem
- Uživatelská znalost práce s PC.
- Řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič
- Chuť cestovat - Německo, Rakousko, západní Čechy
- Odolnost vůči stresu.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Dlouhodobá spolupráce
- Kariérní růst, školení a osobní rozvoj v oblasti HR
- Řádné zaškolení a následná pomoc zkušenějších kolegů
- K dispozici budete mít služební vůz
- Služební notebook, mobilní telefon
- Flexibilní pracovní doba
- Přátelský kolektiv
- Odpovídající platové ohodnocení
- Náborové bonusy
V případě, že Vás nabídka zaujala, prosíme o zaslání životopisu.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Přátelské prostředí