Specialista marketingové automatizace
O pozici
Pracovní nabídka
V PODĚ jsme se díky efektivitě a dlouhodobým technologickým inovacím stali jedničkou v počtu připojených zákazníků k optické síti v ČR. Před několika lety jsme se rozhodli naši technologickou převahu uplatnit i na poli českého bezdrátového internetu a nyní máme více než 115 000 spokojených zákazníků.
Koho hledáme?
Do marketingového týmu by se nám hodila nová posila, která bude schopna realizovat B2C marketingové aktivity od prvotního nápadu až po vyhodnocení. Potřebujeme tak chameleona, který zvládne rozvést zajímavou myšlenku a rozsekat ji do konkrétních úkolů, s kterými si ve spolupráci s kolegy či externisty poradí a dotáhne danou aktivitu k realizaci. Následně dokáže vše vyhodnotit a vyvodit z toho odpovídající závěry.
Hledáme tak analyticky smýšlejícího stratéga, který má tah na branku a nebojí se nových výzev. Určitě nečekáme, že budeš umět všechno, v týmu máme schopné grafiky, copywritery i webaře. Potřebujeme ale, abys byl schopný dát dohromady koncept dlouhodobých i jednorázových kampaní, doplnit je o přitažlivé a smysluplné marketingové texty či e-maily a nebo se zorientovat v automatizačních a dalších nástrojích, které používáme.
S čím nám můžeš pomoci?
- E-mailové kampaně (upsell) – Ingredience by byly – více než 115 tisíc zákazníků, robustní CDP platformu Exponea, crossellové i upsellové položky v našem ceníku a užitečné zdroje informací o našich zákaznících. Dokážeš z toho umíchat e-mailové sekvence pro vhodné segmenty, které povedou k navýšení zisku nebo vyladění customer experience? Hodí se také znát kódování emailů a práce s grafikou, aby sis to mohl vzít celé pod svá křídla.
- Rozvoj referral programu – Doporučení od známých má prostě váhu. Víme to a proto jsme před nedávnem zavedli referral program, ve kterém finančně motivujeme naše klienty, aby nás ve svém okolí doporučovali. Program je ale třeba rozvíjet a kultivovat, což je další věc, se kterou můžeš pomoct.
- Hledání nových příležitostí – Jsme otevřeni novým nápadům, které by mohly vést k rozšíření naší klientské základny. Zkusit můžeme téměř všechno, důležité je vše zpětně vyhodnotit a dále rozvíjet jen smysluplné projekty.
Co od tebe čekáme?
Analytické schopnosti – bez toho to nepůjde. Rozhodujeme se na základě dat a od tebe očekáváme to samé. Znalost nějakého CDP systému velkou výhodou.
Zkušenost s automatizovanou komunikací – kolem automatizované komunikace s našimi zákazníky se bude točit velká část tvé práce. Měl bys mít proto zkušenost s nějakým automatizačním nástrojem pro e-mailovou komunikaci (Mailchimp, Ecomail nebo cokoliv podobného).
Umíš dát dohromady přesné zadání – z praxe víme, že nepřesnosti v zadání způsobují velké problémy, natahují celý proces realizace a berou čas všem zúčastněným. Pokud budeš potřebovat úkol posunout třeba na IT či grafiky, bude potřeba přesně definovat, co potřebuješ.
Jsi tak trochu paranoidní – skoro všechno má v sobě nějaký háček. Je proto důležité, aby sis u každého kroku kladl kontrolní otázky typu: Nenaštveme tím naše zákazníky? Je sdělení platné pro celý segment bez vyjímky? Je vše srozumitelné? Ví zákaznická podpora vše, co potřebuje?
Přehled v digitálním marketingu – nepotřebujeme, abys byl odborník na všechno, ale měl bys zvládnout základní orientaci v nejčastějších reklamních systémech, například v Google Analytics, nebo Google Search Console.
Dokážeš napsat marketingově přitažlivé sdělení – budeme po tobě chtít textaci spousty e-mailů. U nich je obvykle efektivnější celý e-mail sepsat, než složitě předávat přesné zadání a pak ho s copywritery ladit. Samozřejmě můžeš počítat s korekturou, samotný nápad a jádro sdělení je ale na tobě.
Co nabízíme?
- Práci na IČO nebo HPP od čehož se dále odvíjí výše platu či případné benefity
- Otevřenost smysluplným nápadů
- Home office – četnost záleží na domluvě a tvé vzdálenosti od Ostravy
- Nadstandardní platové ohodnocení
- Možnost změřit síly s téměř profesionálními hráči šipek (máme od Vánoc v ostravském kanclu terč)
- Kafe
- Pružná pracovní doba – core time je 9–15:00 a je na tobě jestli raději přijdeš dříve nebo budeš odcházet později.
Zaujal tě náš inzerát? Pošli nám životopis společně s krátkým průvodním e-mailem či motivačním dopisem, kde se nám představíš a shrneš, proč máš o pozici zájem a v čem vidíš svůj přínos pro PODU. Slibujeme, že se nazpět ozveme všem.