Referent/ka krizového řízení (197-2024)
O pozici
O nás
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Náplň práce:
· Zpracování požadavků Směrnice EU CER do plánovací dokumentace krizového řízení.
· Zpracování posouzení rizik
· Zavádění technických, bezpečnostních a organizačních opatření k zajištění odolnosti
· Zpracování požadavků a plánů k zajištění odezvy na incidenty, odolávání a zmírňování důsledků incidentů
· Řízení bezpečnosti zaměstnanců (vč. pracovníků externích poskytovatelů služeb)
· Zajištění a provádění kontroly provázání povinností společnosti se sankcemi
· Školení a odbornou přípravu zaměstnanců o opatřeních ke zvýšení odolnosti
· Administrace veřejných zakázek, příprava smluvních podkladů
· Provádění úkonů Tajemníka Krizového štábu ŘSD s. p.
· Plnění úkolů Tajemníka škodní komise. Projednává a posuzuje škodní případy a navrhuje uplatnění odpovědnosti vůči zaměstnancům, kteří způsobili zaměstnavateli škodu.
Co od Vás očekáváme:
· Minimálně SŠ, VŠ se zaměřením na krizové řízení výhodou
· Bezpečnostní prověrka úrovně důvěrné výhodou (v případě, že jí uchazeč nedisponuje, je nutné doplnit po nástupu)
· Znalost legislativního rámce krizového řízení v ČR a EU
· Schopnost samostatného řešení a rozhodování
· Organizační, prezentační schopnosti a umění plánovat
· Schopnost týmové spolupráce
· Ochota učit se
· Uživatelská znalost kancelářského balíku Microsoft Office
· Trestní bezúhonnost
· Výborný slovní a písemný projev v českém jazyce
· Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Co Vám můžeme nabídnout:
· Stabilitu státní organizace
· Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, účast na odborných konferencích
· Pružnou pracovní dobu
· Zaměstnanecké benefity
· 5 týdnů dovolené
· 5 dní indispozičního volna
· Stravenkový paušál
· Možnost 2 dny home office v měsíci
· Výuka angličtiny
· Benefitní karta či penzijní připojištění
· Zvýhodněná Multisport karta
· Možnost využití firemních rekreačních zařízení
· Permanentky do ZOO, Aquaparku
· Skipasy na lyže
· Sleva u cestovních kanceláří INVIA, Alexandria
Termín nástupu: dle dohody
Místo výkonu práce: Čerčanská 2023/12, 140 00, Praha 4
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Přihlášky
Zašlete strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář, do předmětu uveďte „Referent/ka krizového řízení (197-2024)“.
Kontakty: e-mail přes odpovědní formulář
Upozornění
Pracovní poměr se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce (nejedná se o služební poměr).
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Poskytnuté osobní údaje bude zpracovávat výhradně Ředitelství silnic a dálnic ČR, a to v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedené pracovní místo. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Poskytnutí veškerých těch osobních údajů souvisejících s uvedeným účelem je dobrovolné, jejich neposkytnutí však znemožní Vaši účast ve výběrovém řízení.
Práva subjektu údajů poučení:
Subjekt údajů bere na vědomí, že poskytnutím osobních údajů má právo na: na přístup k osobním údajům, na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, výmazem osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, na přenositelnost údajů a právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Více informací o uplatnění práv naleznete na https://www.rsd.cz/rsd/gdpr-a-zpracovani-osobnich-udaju
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na dovolenou
- Přátelské prostředí