Láká Vás zodpovědná práce v dobře fungující společnosti, baví Vás administrativa a angličtinu máte v malíčku? Pak čtěte dál!
Popis pozice:
Vaším úkolem bude organizační činnost spojená s aktivitami generálního ředitele společnosti, vyřizování e-mailové a telefonické komunikace, správa datové schránky nebo komunikace s kolegy, dodavateli, zákazníky či návštěvami. Také se budete podílet na přípravě materiálů, budete se účastnit některých schůzek.
Profil kandidáta:
Náš tým doplní komunikačně a organizačně zdatná osobnost s alespoň středoškolským vzděláním, dobrou znalostí Microsoft Office a komunikativní angličtinou.
Nabízíme:
Různorodou pracovní náplň v příjemném kolektivu sehraného týmu.
Ročně týden dovolené navíc a k tomu 3 dny zdravotního volna.
Telefon a notebook, které můžete využívat i k soukromým účelům.
Bonusy ke mzdě vyplácené ročně.
Další příspěvky, např. na stravování, na MultiSport kartu a slevy u partnerů.
Podporu osobního rozvoje, např. formou jazykových kurzů.
Zaujala Vás tato příležitost? Pak mi neváhejte poslat životopis a já Vám co nejdříve zavolám s dalšími informacemi!
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění