Account Manager pro Čechy a Moravu - platební řešení

Jméno/Firma
Global Payments s.r.o.
Pracoviště
V olšinách 626/80, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
4. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hlavní rolí Account Managera je zajištění dosažení obchodního plánu v segmentu středních národních klientů a podpora při akvizici mezinárodních klientů ve spolupráci a pod vedením Senior Key Account Managera.

Významnou rolí je i vyhledávání, vyjednávání a udržování externích prodejních sítí, které vytvářejí alternativní zdroj obchodních příležitostí s cílem naplnění obchodního plánu.

Vaše role a odpovědnosti:

  • odpovědnost za dosažení výsledků a naplnění obch. plánů svých a týmu AM
  • péče o svěřené klienty, akvizice nových zákazníků, vedení obchodních jednání
  • plnění plánu podle nastavených kritérií, pravidelný reporting vedení společnosti a Senior Key Account Managerovi
  • komunikace s klíčovými zákazníky a udržování dobrých vztahů se současnými a novými VIP klienty, udržování nadstandardních vztahů s lokální bankou
  • supervize jednotlivých svěřených klíčových projektů nebo aktivit GP
  • aktivně přinášet návrhy na inovace a zlepšování procesů a služeb poskytovaných GP
  • analýza potřeb klienta z pohledu obchodu s cílem zajistit pozitivní klientský zážitek a spokojenost
  • podílí se na podpoře spolupráce s externími sítěmi a vyhledává nové obchodní příležitosti/prodejní kanály na komerční bázi

Vaše znalosti, dovednosti a schopnosti:

  • zkušenosti z obdobné pozice alespoň 2 roky
  • týmový hráč se zaměřením na dosahování individuálních cílů
  • schopnost přicházet s vlastními řešeními problémů a situací ve smyslu pravidel GP
  • vysoká úroveň verbální a písemné komunikace a prezentace – včetně veřejných vystoupení (CZ, EN)
  • dobrý time management a plánování, flexibilita a ochota cestovat
  • silný cit pro potřeby zákazníků, orientace na klienta (vnitřního i vnějšího) s vynikajícím klientským servisem

Co jsme si pro Vás připravili:

  • roční bonus plus incentivy z prodeje
  • příspěvek 17.000,- Kč ročně na dovolenou, sport aj.
  • hybridní pracovní režim (1 den v týdnu na homeoffice)
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené + 5 dodatečných dnů volna
  • stravenky v hodnotě 116,- Kč za odpracovaný den plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek na penzijní pojištění 2500,- Kč měsíčně po zkušební době
  • možnosti jazykových kurzů v případě potřeby
  • péči o duši: neomezená možnost využití služeb Soulmio (možnost online anonymních konzultací s psychoterapeuty)
  • online lékařskou poradnu uLékaře
  • občerstvení na pracovišti
  • místo pracoviště v Praze 10 - Strašnice, hned u metra A - stanice Strašnická

Tak neváhejte a zašlete nám Vaše CV!