Asistentka-back office
O pozici
Hledáme asistentku pro autobusovou dopravu - zvládneš to s přehledem?
Mzda: 32 000 - 40 000 Kč brutto/měsíc
Pracoviště: Králův Dvůr
Jsme dopravní společnost Acrislines, která hledá někoho, kdo zvládne krotit administrativní chaos s úsměvem a organizovat vše od schůzek po sociální sítě - a možná i pár řidičů. Máš na to? Čti dál!
Co tě u nás čeká?
Organizování všeho, co se hýbe (a někdy i toho, co ne).
Komunikace s klienty, kolegy a občas i s realitou.
Správa vozového parku - ano, autobusům se říká “vozový park”.
Řešení úkolů od “tohle rychle zařiď” až po “pomoz s Facebookem”.
Občas tě vysadíme i v terénu, ale neboj, zpátky tě dovezeme.
Co potřebujeme od tebe?
Časovou flexibilitu - protože autobus nepočká!
Řidičák skupiny B - ať nemusíš prosit kolegy o odvoz.
Angličtinu na komunikativní úrovni (němčina? Body navíc!).
Umíš pracovat samostatně a nečekáš na pokyny jako na rozkaz shůry.
Máš chuť učit se nové věci, i když občas budeš googlit „Jak…“.
Základy na PC - protože bez Excelu to nepůjde.
Co ti na oplátku nabízíme?
Stabilní práci na hlavní pracovní poměr, žádná brigáda na týden.
Flexibilní pracovní dobu - ranní ptáče nebo noční sova, je to na tobě.
Skvělý tým kolegů, kteří tě podrží (a občas i pobaví).
Finanční prémie - protože tvoje snaha si zaslouží víc než potlesk.
Služební notebook a telefon - tvůj starý už může odpočívat v pokoji.
Možnost kariérního růstu - kdo ví, kam se dokážeš posunout, Vše záleží jen na tobě!