Obchodní referent
O pozici
Pracovní nabídka
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Komplexní zajištění dílčí a podpůrné obchodní činnosti pro jednotlivé úseky v ÚHKT.
Jakou o Vás máme představu?
· zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, bezúhonnost;
· logické myšlení, schopnost vyhledávat informace;
· organizační a komunikační schopnosti, týmová spolupráce, loajalita;
· znalost práce na PC na vyšší uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel, Outlook);
· výhodou je praxe ve zdravotnictví, znalost zdravotnického materiálu, ale není podmínkou;
· orientace v elektronickém systému Helios výhodou;
Co bude Vaší pracovní náplní?
- průzkum a analýza trhu;
- komplexní administrace veřejných zakázek malého rozsahu;
- příprava technických specifikací ve spolupráci s odbornými odděleními;
- vystavování objednávek, jejich kontrola a plnění, následná evidence a kontrola faktur, dodacích lhůt či případná reklamace;
- komunikace s dodavateli;
- dodržování platné legislativy a vnitřních předpisů nemocnice.