Servicedesk Agent (Brno)

Jméno/Firma
FABORY Czech s.r.o.
Pracoviště
K Letišti 1825/1a, Šlapanice
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
4. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Náš tým ServiceDesk je nedílnou součástí naší mezinárodní IT skupiny. Agenti ServiceDesku a celá IT skupina poskytují podporu pouze našim zaměstnancům po celé Evropě a tým ServiceDesk je umístěn v Brně spolu s podstatnou částí dalších Fabory IT teamů. Hlavním komunikačním jazykem je angličtina, a proto klademe velký důraz na její výbornou znalost, jak v písemné, tak v ústní podobě.

ServiceDesk je prvním a zároveň jediným kontaktním bodem pro zaměstnance v případě IT požadavků nebo problémů. Požadavky přijímáme telefonicky, nebo digitálně v systému (asi z 85 %). Následně je zpracováváme, komunikujeme s žadateli, řešíme, nebo předáváme zodpovědným IT týmům. Požadavky, které je schopen vyřešit agent ServiceDesku jsou primárně z oblasti uživatelských účtů-oprávnění, hesla; základní vzdálená podpora OS Windows (nastavení, instalace, diagnostika), základní operace v systému SAP apod. Klíčovou součástí práce je také dohled nad dodržováním SLA (Service Level Agreements). Hlavními pracovními nástroji jsou ticketovací systém FreshService, balíček MS Office 365, notebook a mobilní telefon.

Pro zajištění dostupnosti IT podpory během pracovní doby všech našich evropských poboček je nutné, aby členové týmu pravidelně drželi tzv. StandBy službu mimo běžnou pracovní dobu.

Kromě podpory zaměstnanců slouží ServiceDesk jako IT komunikační kanál směrem k uživatelům. Z tohoto důvodu naši agenti často připravují a rozesílají oficiální sdělení, publikují články na interních stránkách a aktivně se podílejí na IT projektech, školení a vzdělávání zaměstnanců v oblasti IT.

Požadavky:

Jsme skvělý tým, proto hledáme týmového hráče, který zapadne a hravě mimo češtiny zvládá angličtinu a komunikaci obecně. Hledáme energického kolegu, který by rád odstartoval svoji kariéru v IT , chce se rozvíjet a posouvat. Z technický znalostí nám stačí základ, důležité je chápat souvislosti, umět se na problém podívat z více úhlů a správně jej analyzovat, proto je velkou výhodou analytické myšlení a efektivní psaná a verbální komunikace.

Pokud máte zájem o dynamickou práci v mladém mezinárodním prostředí a splňujete požadavky, těšíme se na vaši přihlášku!