Obchodní referent/ka pro Medicalc software s.r.o.
O pozici
Pracovní nabídka
Připoj se k naší dynamické společnosti a posuň zdravotnictví do budoucnosti!
Zajímá tě práce na pozici Administrativní podpory obchodního týmu? Přidej se k nám do společnosti Medicalc software a budeš mít možnost skutečně posunout zdravotnictví do nového rozměru.
Jsme dynamická společnost, která se specializuje na vývoj nemocničního informačního systému. Již nyní spravujeme tento systém ve více než 70 zdravotnických zařízeních v České republice.
V současné době hledáme zodpovědnou, samostatnou a organizačně schopnou posilu do našeho obchodního týmu, která bude poskytovat administrativní podporu obchodníkům a zajišťovat plynulý chod potřebných procesů.
Klíčové odpovědnosti:
- Podpora obchodního týmu s každodenní administrativou a zpracováním dokumentace.
- Monitorování veřejných zakázek relevantních pro společnost a příprava podkladů pro účast na těchto zakázkách.
- Vlídná a profesionální komunikace s klienty a partnery, zajištění odpovídající dokumentace a podkladů.
- Vytváření reportů a obchodních přehledů pro obchodní tým.
- Správa obchodních požadavků v interním helpdesku (EvZa)
- Organizace a plánování schůzek a akcí, včetně zajištění technických a organizačních náležitostí.
- Správa interní databáze klientů a zajištění aktualizace dat.
Požadavky na pozici:
- Minimálně středoškolské vzdělání (ideálně ekonomického nebo administrativního zaměření).
- Předchozí zkušenost s administrativní podporou nebo obchodní agendou výhodou.
- Schopnost rychle se orientovat v nových úkolech, zpracovávat velký objem informací, samostatně řešit problémy a mít u toho dobrou náladu ????
- Výborné organizační dovednosti a schopnost stanovovat priority.
- Perfektní znalost práce s MS Office (Excel, Word, Outlook).
- Zkušenost s dotačními výzvami výhodou
- Ochota učit se novým věcem a přizpůsobovat se dynamickému prostředí.
Nabízíme:
- Příležitost pracovat ve stabilní společnosti s rostoucím významem na českém trhu.
- Podpora profesního růstu a dalšího vzdělávání.
- Příjemný pracovní tým a přátelské pracovní prostředí.
- Možnost podílet se na projektech, které přispívají ke zlepšení zdravotní péče v ČR.
Benefity:
- Práce v perspektivním oboru zdravotnictví
- Flexibilní pracovní doba, možnost homeoffice
- Stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené
- Mobilní telefon
- Vstupní zaškolení do zdravotnické problematiky
Lokalita: Plzeň
Pokud tě tato nabídka zaujala, zašli nám Tvůj strukturovaný životopis. Budeme tě v nejbližší době kontaktovat.
Těšíme se!