Asistent/ka zákaznického centra
O pozici
Co u nás budete dělat?
Fakturace zboží na základě objednávek – e-mail, e-shop, telefonicky
Kontakt se zákazníkem – upřesnění specifikace požadavků
Příjem a zpracování zakázek včetně přípravy dokladů pro odeslání
Práce v interním informačním systému – zadávání ceníků a slev pro zákazníky
Zadávání nových zákazníků do systému a vytváření přístupů zákazníkům pro objednávky v e-shopu
Řešení reklamací
Komunikace se skladem a řidiči
Co musíte znát, mít a umět?
Přirozenou komunikativnost a otevřenost, ideálně v kombinaci se zvídavostí a zdravým selským rozumem.
Pečlivost a schopnost organizovat si vlastní práci. Orientaci na zákazníka a jeho potřeby. Schopnost nalézt a realizovat řešení, dle požadavků zákazníka
Znalost práce na PC – základní práce s Excelem, Wordem a internetem se určitě bude hodit.
Schopnost týmové práce, stejně tak, jako samostatné řešení a plánování zadaných úkolů.
Minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
Co Vám nabízíme
Motivující finanční ohodnocení.
Stravenkový paušál, pět týdnů dovolené, výhodné zaměstnanecké nákupy, pojištění odpovědnosti.
Možnost občasné práce z domova
Podporu a rozvoj potřebných dovedností a znalostí. Garantujeme vám, že náš trénink Vás bude bavit a posune Vaše znalosti a schopnosti na vyšší úroveň.
Pracovní úvazek na HPP a v neposlední řadě kolektiv pohodových kolegů, se kterými je i čas se zasmát a rádi táhnou za jeden provaz…. A k tomu výbornou kávu.
Místo výkonu práce – Brno, centrála společnosti