Customer Success Manager

Jméno/Firma
wflow.com
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
5. 12. 2024

O pozici

Pomáhej našim klientům na cestě k efektivnějšímu zpracování účetních dokladů. Přidej se do našeho wflow týmu a staň se přeborníkem v customer success!

Naše mise je zjednodušit našim zákazníkům život, a to doslova. Díky inovativnímu řešení wflow si zjednoduší práci s podklady pro účetnictví, zrychlí jejich zpracování a nastaví automatizace na cestě k úspěchu. Jako Customer Success sehraješ důležitou roli na této cestě. Staneš se tváří a hlasem wflow, průvodcem našich klientů, díky které se snadno v rozhraní zorientují a dosáhnou snáze svých cílů.

Co budeš dělat

  • na začátku se naučíš o platformě všechno co budeš potřebovat

  • povedeš proces onboardingu nových zákazníků do našeho produktu

  • proaktivně hledat způsoby, jak zlepšovat customer experience a dosahovat nastavených cílů u stávajících zákazníků

  • utvářet smysluplné vztahy s našimi klienty a pozorně naslouchat jejich potřebám a přáním

  • poskytovat rychlou a efektivní podporu stávajícím i novým klientům a odpovídat na jejich dotazy pečlivě a pozorně

  • úzce spolupracovat s týmy technické podpory, delivery a obchodu tak, abyste společně efektivně odbavovali požadavky

  • využívat tooly jako Hubspot, Gong, Intercom a další chystáme

Co u Tebe hledáme:

  • předchozí zkušenosti na stejné pozici či pozicích klientsky zaměřených, zejména v oblasti technologií nebo SaaS

  • znalost účetních procesů je pro Tebe velkou výhodou

  • výjimečné komunikační dovednosti, a to jak ústní, tak písemné - umíš i komplexní věci vysvětlit jednoduše

  • řešení problémů s customer-first přístupem a skvělou prioritizací

  • přizpůsobivost a ochotu přijímat výzvy a příležitosti, které s sebou přináší práce ve startupovém prostředí

  • angličtinu alespoň na úrovni „domluvím se“, němčina velké plus

  • nadšení pro technologie a smysl pro humor

Jak vypadá tým?

  • Jako tým CS máme klíčovou roli ve firmě. Každý nový klient projde přes naše oddělení a společným úkolem je do wflow onboardovat všechny uživatele tak, aby byli schopní využít potenciál aplikace naplno.

  • Rádi spolu trávíme čas i po práci, třeba u hraní Quake nebo vedle u Dvou Kohoutů, a prý máme „osobitý“ smysl pro humor. Chceme dalšího parťáka nebo parťačku, na kterého se budeme moct spolehnout.

Proč se k nám přidat?

  • inspirativní prostředí - jedinečná příležitost pracovat s lidmi z různých odvětví, od kterých se můžete učit

  • máme kanceláře v Karlíně 5 min od metra Křižíkova B

  • podporujeme zdravý životní styl - nabízíme Multisportku nebo s námi můžete běhat štafetu

  • ovoce a kvalitní káva v kuchyňce je základ

  • neformální atmosféra - tykáme si, dáváme si upřímný feedback a pořádáme společné akce

  • máme flexibilní pracovní dobu, hrazené volno i sick days

  • full time pozici se začátkem podle domluvy

Zní to jako role pro Tebe?

Chceme Tě poznat!

Dej nám o sobě vědět.

Zavoláme si, potkáš se online s jedním z co-founderů Petrem a osobně pak s celým týmem CS, ať můžeš vidět s kým budeš pracovat, a jak to u nás vypadá. A pak už se jen dohodneme, kdy můžeš začít.