HR SPECIALISTA / SPECIALISTKA

Jméno/Firma
Agentura pro podnikání a inovace
Pracoviště
Štěpánská 796/44, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Administrativa
Vytvořeno
5. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do HR týmu hledáme HR Specialistu, který nám bude ze začátku pravou rukou a pomůžeme nám v rámci všeho potřebného. Po zaučení bude moci převzít celou agendu náboru a nástupů na jemu svěřených odděleních. #jsmeapi

Jaká je u nás každodenní náplň práce?

Zajišťujeme personální agendu našich zaměstnanců dle zákoníku práce, ale především dle zákona o státní službě.

Co si pod tím představit?

  • ­zastřešujeme vše potřebné ve spojitosti s náborem v rámci agentury.
  • zodpovídáme za přípravu, kontrolu a ukládání podkladů k uzavírání služebních a pracovních poměrů,
  • vytváříme a kontrolujeme osobní složky našich zaměstnanců tak, aby tam bylo vše, co tam patří, a nic nepřebývalo,
  • zabezpečujeme procesy spojené se změnami pracovního/služebního poměru, od úpravy platů zaměstnanců až po změny v osobních údajích.
  • připravujeme podklady pro zařazování či přeřazování zaměstnanců do platových tarifů na základě schválené organizační struktury zabezpečující systemizaci služebních/pracovních míst,
  • připravujeme podklady k ukončení pracovního poměru/služebního poměru zaměstnanců.
  • poskytujeme metodickou podporu všem organizačním útvarům služebního úřadu v rámci svěřené HR agendy

Na co se můžeš těšit?

  • místem výkonu práce je kancelář v centru Prahy v blízkosti všech linek metra (Muzeum, Můstek),
  • výše platu u nás na Agentuře vždy závisí na praxi. Ano, jsme příspěvková organizace, takže se řídíme tabulkami (12. platová třída , podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,) ale přiznáváme osobní příplatek již při nástupu, takže celkový plat není ve finále vůbec špatný,
  • 25 dní dovolené a k tomu až 5 sickdays za rok
  • pevný pracovní blok od 9:00 do 15:00, zbytek pak záleží na tobě, jak si to rozvrhneš
  • možnost jazykového vzdělávání v podobě individuálních i skupinových lekcí,
  • nadstandardní hodnotu stravenek, takže si s námi budeš moct bez starostí vyrazit na oběd,
  • benefitní balíček, z kterého si vybereš to, co ti nejvíc vyhovuje. (MultiSportka, FokusPassy, příspěvek na penzijní či životní pojištění)
  • služební poměr na dobu určitou s možným nástupem od ledna / února 2025 nebo dle domluvy
  • příjemné kolegy napříč organizací, s kterými je radost spolupracovat

Na které otázky by sis měl/a odpovědět ANO, aby tě práce u nás bavila?

  • Chci získat praxi v interním HR?
  • Jsem absolvent bez praxe, ale už teď vím, že v rámci své kariéry chci jít HR směrem, nebo mám zkušenosti z personální agentury a už mě nebaví obsazování pozic pod tlakem a za každou cenu?
  • Chci nahlédnout pod pokličku všem procesům HR včetně nástupů, hodnocení a vzdělávání?
  • Dokážu po zaučení pracovat samostatně a dělat rozhodnutí, za která dokážu nést odpovědnost?
  • Rád/a bych se naučil/a, jak má kromě pracovní smlouvy vypadat rozhodnutí nebo usnesení?
  • Kromě fungování v režimu zákoníku práce mě zajímá i to, jak funguje zákon o státní službě?
  • Nábor není jen jediná věc, které se chci věnovat, ale jsem schopná/ý náplně práce, která obsahuje 90 % administrativy a práce od stolu?
  • Nevadí mi pracovat se zákony a metodikami?
  • Jsem ochotná/ý svůj zájem o práci v API prokázat složením zkoušky ze znalosti potřebných zákonů, se kterými budu každý den pracovat? Konkrétně v oborech služby 18 - Pracovněprávní vztahy a 63 - Organizační věci státní služby.


Jaké jsou zákonné požadavky, abychom tě mohli pozvat k pohovoru:

  • podmínkou je minimálně dosažený titul bakaláře na vysoké škole
  • státní občanství České republiky, nebo jiného členského státu Evropské unie, popřípadě státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
  • věk min. 18 let,
  • plnou svéprávnost,
  • trestní bezúhonnost,
  • zdravotní způsobilost.
  •  

Pokud si myslíš, že tě bude práce u nás bavit a splňuješ všechny potřebné požadavky, zašli nám tvůj životopis, a my ti rádi vysvětlíme, co a jak dál.

Jitka a Zuzka