HR SPECIALISTA / SPECIALISTKA
Agentura pro podnikání a inovace
Štěpánská 796/44, Praha
Plný
Vysokoškolské
Administrativa
5. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Do HR týmu hledáme HR Specialistu, který nám bude ze začátku pravou rukou a pomůžeme nám v rámci všeho potřebného. Po zaučení bude moci převzít celou agendu náboru a nástupů na jemu svěřených odděleních. #jsmeapi
Jaká je u nás každodenní náplň práce?
Zajišťujeme personální agendu našich zaměstnanců dle zákoníku práce, ale především dle zákona o státní službě.
Co si pod tím představit?
- zastřešujeme vše potřebné ve spojitosti s náborem v rámci agentury.
- zodpovídáme za přípravu, kontrolu a ukládání podkladů k uzavírání služebních a pracovních poměrů,
- vytváříme a kontrolujeme osobní složky našich zaměstnanců tak, aby tam bylo vše, co tam patří, a nic nepřebývalo,
- zabezpečujeme procesy spojené se změnami pracovního/služebního poměru, od úpravy platů zaměstnanců až po změny v osobních údajích.
- připravujeme podklady pro zařazování či přeřazování zaměstnanců do platových tarifů na základě schválené organizační struktury zabezpečující systemizaci služebních/pracovních míst,
- připravujeme podklady k ukončení pracovního poměru/služebního poměru zaměstnanců.
- poskytujeme metodickou podporu všem organizačním útvarům služebního úřadu v rámci svěřené HR agendy
Na co se můžeš těšit?
- místem výkonu práce je kancelář v centru Prahy v blízkosti všech linek metra (Muzeum, Můstek),
- výše platu u nás na Agentuře vždy závisí na praxi. Ano, jsme příspěvková organizace, takže se řídíme tabulkami (12. platová třída , podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,) ale přiznáváme osobní příplatek již při nástupu, takže celkový plat není ve finále vůbec špatný,
- 25 dní dovolené a k tomu až 5 sickdays za rok
- pevný pracovní blok od 9:00 do 15:00, zbytek pak záleží na tobě, jak si to rozvrhneš
- možnost jazykového vzdělávání v podobě individuálních i skupinových lekcí,
- nadstandardní hodnotu stravenek, takže si s námi budeš moct bez starostí vyrazit na oběd,
- benefitní balíček, z kterého si vybereš to, co ti nejvíc vyhovuje. (MultiSportka, FokusPassy, příspěvek na penzijní či životní pojištění)
- služební poměr na dobu určitou s možným nástupem od ledna / února 2025 nebo dle domluvy
- příjemné kolegy napříč organizací, s kterými je radost spolupracovat
Na které otázky by sis měl/a odpovědět ANO, aby tě práce u nás bavila?
- Chci získat praxi v interním HR?
- Jsem absolvent bez praxe, ale už teď vím, že v rámci své kariéry chci jít HR směrem, nebo mám zkušenosti z personální agentury a už mě nebaví obsazování pozic pod tlakem a za každou cenu?
- Chci nahlédnout pod pokličku všem procesům HR včetně nástupů, hodnocení a vzdělávání?
- Dokážu po zaučení pracovat samostatně a dělat rozhodnutí, za která dokážu nést odpovědnost?
- Rád/a bych se naučil/a, jak má kromě pracovní smlouvy vypadat rozhodnutí nebo usnesení?
- Kromě fungování v režimu zákoníku práce mě zajímá i to, jak funguje zákon o státní službě?
- Nábor není jen jediná věc, které se chci věnovat, ale jsem schopná/ý náplně práce, která obsahuje 90 % administrativy a práce od stolu?
- Nevadí mi pracovat se zákony a metodikami?
- Jsem ochotná/ý svůj zájem o práci v API prokázat složením zkoušky ze znalosti potřebných zákonů, se kterými budu každý den pracovat? Konkrétně v oborech služby 18 - Pracovněprávní vztahy a 63 - Organizační věci státní služby.
Jaké jsou zákonné požadavky, abychom tě mohli pozvat k pohovoru:
- podmínkou je minimálně dosažený titul bakaláře na vysoké škole
- státní občanství České republiky, nebo jiného členského státu Evropské unie, popřípadě státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
- věk min. 18 let,
- plnou svéprávnost,
- trestní bezúhonnost,
- zdravotní způsobilost.
Pokud si myslíš, že tě bude práce u nás bavit a splňuješ všechny potřebné požadavky, zašli nám tvůj životopis, a my ti rádi vysvětlíme, co a jak dál.
Jitka a Zuzka