Manažer strategických projektů - expert na pojišťovnictví

Jméno/Firma
SPGroup a.s.
Pracoviště
Pacovská 2104/1, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
5. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Vzhledem k rozšiřování portfolia a navyšování požadavků na správu a řízení dceřiných společností, hledáme nového kolegu/kolegyni na nově vytvořenou pozici PROJEKTOVÝ MANAŽER/KA se specializací na společnosti z oblasti POJIŠŤOVNICTVÍ, kde rosteme a plánujeme expandovat do dalších podoborů a do zahraničí. Nejsme přereportovaný korporát, ale co neměříme, neřídíme, reporting a rozpočtování hraje významnou roli ve výkonu akcionářských práv.

Vaše role:
Osobní řízení strategických projektů většího i menšího rozsahu a supervize investičních projektů v jednotlivých společnostech skupiny SPGroup působících převážně v oblasti pojišťovnictví a IT. Identifikace růstových příležitostí a synergií napříč holdingem; vyhledávání projektových příležitostí k úspoře nákladů; participace na sestavení / oponenturách rozpočtů, projekty controllingu a interního auditu; metodické řízení projektových kanceláří napříč skupinou, rozvoj odpovědných osob v oblasti projektového řízení; atd. Cesta k důkladnému seznámení je přes osobní účast na zasedáních představenstev a vybraných interních poradách svěřených společností a na poradách vedení holdingu.

Příklady úkolů: supervize stávajících společností, koordinace sestavení rozpočtů pro rok 2025; osobní účast na interních poradách, příprava analýz, oponentury investičních záměrů. Koordinace expanze do zahraničí (diskuse nad sestavením dílčího rozpočtu včetně investic, dohled nad plněním všech legislativních povinností, sestavení harmonogramu, kontrola plnění úkolů, samostatné úkoly, ....), totéž u nového projektu od business case přes IT strukturu po harmonogramy (zahájení přípravných činnosti 2025); analýza pobočkové sítě, hledání slabých míst a příležitostí, ...

Požadujeme:
Hledáme vynikající ekonomické znalosti, předchozí zkušeností s management consultingem a projektovým řízením (předchozí praktická zkušenost s vedením projektů s rozpočtem nejméně 20mil. Kč). Předchozí působení v pojišťovnictví (ideálně projekty/strategie, raději sales než risk). Proaktivní praktický přístup, důslednost, pečlivost. Asertivní, ale partnerské jednání. Excel na expertní úrovni, PowerBI výhodou + vztah k AI, Trello, atd. Hledáme otevřenou mysl, flexibilitu a přísun nové energie, pečlivost, systematičnost. Schopnost komunikovat s top managementy i členy týmu.


Nabízíme
Zázemí silného holdingu, profesionální tým hlavní kanceláře a především velmi zajímavou a různorodou práci. Účast na zajímavých projektech s velkou zodpovědností a přímým dopadem. Vzhledem k velmi širokému portfoliu skupiny nenastane jednotvárnost ani stereotyp. Profesnímu rozvoji se nevyhnete, kariérní rozvoj v rámci holdingu možný a vítaný.

Pozice není vhodná pro interim manažery, hledáme a nabízíme dlouhodobou spolupráci. Může být základem pro kariéru v consultingu nebo rychlým výtahem do top managementu -