Customer Service Coordinator

Jméno/Firma
RECRUIT CZ
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Vytvořeno
5. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta, mezinárodní potravinářskou společnost, hledáme vhodného kandidáta/-tku na samostatnou pozici, která zastřeší zákaznický servis.

Vaše zodpovědnosti:

  • Vedení zákaznického servisu pro retailové a B2B klienty na českém a slovenském trhu
  • Nastavení nových a rozvoj stávajících interních postupů a procesů
  • Zajištění mailové a telefonické komunikace s klienty, prioritizace urgentních dotazů a jejich řešení ve spolupráci s obchodním a logistickým oddělením
  • Úzká spolupráce s manažery pro klíčové zákazníky v obchodním oddělení a externím poskytovatelem skladových služeb
  • Reporting KPIs za lokální zákaznický servis
  • Pravidelná komunikace s oddělením logistiky na centrále v zahraničí

Naše požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Zkušenosti v oblasti B2B zákaznického servisu, ideálně v FMCG nebo retailové společnosti
  • Pokročilá znalost anglického jazyka
  • Velmi dobrou znalost práce v MS Excel, zkušenosti se SAP výhodou

Nabízíme:

  • Zázemí silné mezinárodní společnosti s prémiovými potravinářskými značkami
  • Odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity
  • 5 týdnů dovolené

Pokud Vás naše nabídka zaujala a splňujete požadavky našeho klienta, zašlete nám prosím Váš životopis s kontakty (mobilní telefon, e-mail).