Office Manager HQ Bratislava

Jméno/Firma
Vlněna
Pracoviště
Kněževes
Úvazek
Plný
Vytvořeno
6. 12. 2024

O pozici

Hledáme motivovaného člověka se systematickým přístupem k práci, organizačními schopnostmi, který se nebojí práce "na plný plyn". Důležitá je samostatnost, orientace na výsledek, dodržování procesů a jejich 100% funkčnost a efektivita. Hledáme týmového hráče, který má rád výzvy a chce růst s naší společností.

Hledáme motivovaného člověka se systematickým přístupem k práci, organizačními schopnostmi, který se nebojí práce "na plný plyn". Důležitá je samostatnost, orientace na výsledek, dodržování procesů a jejich 100% funkčnost a efektivita. Hledáme týmového hráče, který má rád výzvy a chce růst s naší společností.

Předpoklady/požadavky pro práci

  • Minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici

  • Úplné středoškolské vzdělání

  • znalost anglického jazyka - středně pokročilí (B2)

  • MS Word, MS Excel, PowerPoint - uživatelská úroveň

  • Dobré organizační schopnosti

  • Nekonfliktní, komunikativní typ, samostatný a reprezentativní typ

  • Profesionální a příjemné vystupování

  • Dobré organizační schopnosti, smysl pro detail, chuť pracovat a učit se

  • Flexibilita, vstřícnost, důslednost, systematičnost, zodpovědnost, dodržování termínů

Odpovědnosti

  • Kompletní back-office podpora pro všechna oddělení společnosti;

  • Zajištění bezproblémového chodu recepce a kanceláře (kancelářské potřeby, občerstvení, pořádek a čistota);

  • Přijímání, představování a obsluha návštěv, prvotní kontakt s klientem, poskytování informací;

  • Správa zasedacích místností a rezervace schůzek;

  • Evidence a zpracování poštovní korespondence a elektronické pošty v interním systému;

  • Zajištění procesu podepisování oficiálních dokumentů společnosti a související agendy;

  • Běžná administrativa (kopírování, skenování, archivace, archivace, archivace a skartace dokumentů);

  • Koordinace cestování, dopravy a ubytování pro zaměstnance;

  • Administrativní podpora HR oddělení;

  • Úkoly ad hoc podle pokynů vedoucího.

Společnost nabízí:

  • Perspektivní zaměstnání ve stabilní mezinárodní společnosti, lídrovi na trhu ve střední a východní Evropě.

  • Zajímavá a náročná práce v energické a rostoucí společnosti.

  • Skvělý tým profesionálů

  • Flexibilní možnosti práce: kombinace home-office a kanceláře

  • Příležitost k profesnímu a osobnímu rozvoji

  • Teambuildingové aktivity

Pracovní vztah: na plný úvazek

Místo výkonu práce: Bratislava

Datum zahájení: po dohodě

Kontakt

  • +421 903 112 788

  • zdena.bohmova@ctp.eu