Manažer/ka provozu

Jméno/Firma
PKV
Pracoviště
Senožaty
Úvazek
Plný
Vytvořeno
6. 12. 2024

O pozici

Co:

Budete klíčovou osobou pro chod našich nových kanceláří a fungování provozního oddělení.

Jak:

Vedením týmu, optimalizací procesů a zajištěním kvalitních služeb od našich dodavatelů.

Proč:

Aby měl každý tým PKV dokonalé zázemí pro dosahování co nejlepších výsledků.

Jsme PKV

Jednička mezi firmy energetických konzultantů. Už 11 let pomáháme s energetikou firmám, obcím a institucím. Zpracováváme projekty fotovoltaických elektráren, energetické audity, analýzy úspor, komplexní modernizaci podniků v rámci spotřeby energií i podporu při čerpání dotací.

Poptávka po našich službách každým rokem roste, a proto potřebujeme i vás!

Jak bude vypadat váš den v práci?

  • Vedení, motivace a rozvoj svého provozního týmu (recepce, back office/facility, vozový parku, strategický nákup),

  • Od prosince 2024 budeme vnových kancelářích na Vlněně a místo dvou pater budeme mít rovnou čtyři - společně sFinančním ředitelem vymyslíte vhodné nastavení našeho fungování (z provozního hlediska) vnových kancelářích. Čeká Vás nastavování nových a zefektivňování a zkvalitňování původních procesů,

  • Komunikace sdodavateli, pro které budete hlavní kontaktní osobou,  

  • Zajišťování bezproblémového chodu PKV.

Jak si vás představujeme?

  • Máte předchozí zkušenosti svedením/vybudováním týmu,

  • Jste systematický člověk a můžete se pochlubit silnými organizačními schopnostmi,

  • Máte selský rozum, nadhled a dokážete přemýšlet vširších souvislostech. Vaše práce bude mít dopad na všechna oddělení PKV,

  • Jste procesně orientovaný/á a máte předchozí zkušenosti snastavováním a/nebo zkvalitňováním interních procesů,

  • Máte silné komunikační dovednosti,

  • Umíte si vyhrnout rukávy a nechybí Vám chuť pracovat,

  • Máte dobrý time management a nemáte ve zvyku nechávat věci na poslední chvíli.

Co pro vás bude výhodou?

  • Předchozí zkušenosti např. svedením facility týmu nebo sřízením interních projektů

A co za to dostanete vy?

  • Atraktivní podmínky a motivační odměny

  • Práci, co má smysl. Ovlivníte budoucí směřování klientů a pomůžete jim ušetřit i milióny Kč ročně na energiích

  • Práci v těch nejhezčích kancelářích v Brně. Fakt, máme za ně ocenění kanceláře roku.

  • Flexibilní pracovní dobu s pevným core-time.

  • Referral bonus 15 000 - 25 000 Kč za doporučení nového kolegy.

  • Stravenkový paušál ve výši 106,40 Kč/ den.

  • Občerstvení v podobě výborné kávy v naší kuchyňce nebo třeba fruit days.

  • Sick days a po roce spolupráce navýšení dovolené

  • MacBook a iPhone s neomezeným tarifem

  • Pravidelné týmové nebo legendární celofiremníteambuildingy i jiné společné akce.

Příležitost k růstu

  • Možnost vyrůst společně s námi. Firma dynamicky roste. Získává nové zajímavé klienty a velké zakázky. A vy budete u nich.

  • Vzdělávací kurzya školení dle vašeho výběru. V podstatě na cokoliv, co vám pomůže rozvíjet vaši kariéru. Ale také třeba vyjednávání či rétorika.

  • Angličtinu k procvičení konverzace, aby vám komunikace nemusela dělat vrásky.

  • Získejte know-how v energetice, kterého se vám jinde jen tak nedostane.

Benefity

  • Alza Benefit club se slevami až do výše 40 %

  • Slevy do iStyle na nákup příslušenství i zařízení

  • Cestovní pojištění, kdykoliv budete chtít cestovat

  • Multisportku

V týmu budete s Martinem

Martin Černý je současným CFO v PKV. S jeho více jak 15 lety zkušeností v oblasti finančního řízení u nás vede tři klíčová oddělení - finance, HR a provoz. Podílí se na směřování firmy a její celkové strategii. Stejně tak je, díky jeho bohatým znalostem z oboru, u nás schopen efektivně řídit strategické nákupní procesy.

Martin Černý

Finanční ředitel

Chop se své šance a pošli mi svůj životopis!

„Nech mi na sebe kontakt a tvůj životopis. Ozvu se ti hned jak to bude možné, a řekneme si, jestli by nám oběma tvoje práce pro PKV dávala smysl.”