Koordinátor/ka s perfektní organizací a smyslem pro dotahování ????‍♂️????????

Jméno/Firma
NOHO a.s.
Pracoviště
Pražská třída 916/65, Hradec Králové
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
9. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Ahoj budoucí kolego/kolegyně!

Stavíme domovy pro váš šťastný život a kvalitní mezilidské vztahy. Zavázali jsme se stavět uhlíkově neutrální lokality, používat technologie a materiály pro zdravé prostředí, a dodávat 100% zelenou energii. Jsme rodinná firma NOHO, chceme být dobrým sousedem a záleží nám na tom, jaké prostředí po sobě zanecháme pro naše děti a vnoučata.

Proč tě hledáme?

  • rosteme, ale nechceme, aby nám některé věci přerostly přes hlavu,
  • neobejdeme se bez svědomitého řešitele operativních úkolů a zároveň dotahovače komplexnějších zadání,
  • nestíháme připravovat prezentace, hlídat smlouvy a řešit nenadálé situace,
  • protože uvítáme někoho, kdo pomůže zkrotit kalendář a e-mail našeho CEO Tomáše,
  • aby Tomáš díky tobě dosahoval ambiciózních cílů, byl efektivnější, měl více času na hlubokou práci a mohl být dříve s rodinou,
  • PS: Tomáš je milý a sympatický šéf s velmi vysokým očekáváním

Jaký/á bys měl/a být?

  • rychlý/á, proaktivní
  • pracovitý/á
  • organizovaný/á, systematický/á,
  • komunikativní,
  • vyrovnaný/á,
  • rozhodný/á,
  • ochotný/á na sobě neustále pracovat,
  • oplývat selským rozumem.
  • pečující (péče o ostatní je tvé poslání),

Jsi člověk, který do svého okolí vnáší řád a pořádek? Rutina tě neděsí, a když se objeví komplikace a krátké lhůty, bereš je jako osobní výzvu? Nikdy se nevzdáváš?Čti dál.

Co bys měl/a umět?

  • jasně, srozumitelně a efektivně komunikovat, (a dobře psát)
  • rozumět si s kancelářskými nástroji 21. století (my používáme Google Workspace, Slack, ClickUp, …),
  • důležitá je pro nás chuť dotahovat rozběhlé úkoly
  • pomocí telefonu zajistit “nemožné na počkání, zázraky do 2 dnů” :),
  • mít talent pro networking a udržování pohody,
  • velmi dobře se orientovat v čase, umět si rozvrhnout práci (zvládáš pečovat o hosty a v mezičase dělat jiné úkoly),
  • skvěle organizovat sebe i druhé,
  • výborně si rozumět si s počítačem/telefonem/tabletem.

Co budeš dělat?

  • přebírat k dotažení úkoly od našeho CEO Tomáše,
  • dokumenty, smlouvy, prezentace, tabulky, e-maily, telefony, domlouvání, zařizování,
  • dotahovat každodenní úkoly i projekty s delší dobou trvání,
  • přijímat a vyřizovat poštu,
  • podílet se na organizaci firemních eventů
  • být podporou celého týmu s jednorázovými úkoly
  • pokud rád/a řídíš, (občas) vozit CEO Tomáše na schůzky (není podmínkou).

Co nabízíme my?

V NOHO budeš mít zázemí rodinné firmy. Jsme dříči, ale máme pochopení k potřebám druhých lidí, vážíme si jich a jejich práci umíme ocenit. Samozřejmostí je férová mzda, možnost flexibilní pracovní doby a celkově vstřícný přístup, když pro změnu potřebuješ pomoc ty.

Jestli tě tahle práce v NOHO zaujala, pošli nám pár vět o sobě. A napiš i proč si myslíš, že bychom si mohli rozumět nejen teď ale i za 5 let. Těšíme se!

PS: Doma na nás čekají malé děti a vnoučata. Víme, jak to chodí – tvoje rodičovství nebo prarodičovství pro nás není žádná překážka. Naopak. Protože chceme být svým dětem dobrými vzory, usilujeme o čest a férovost. Obcházení pravidel, “zaonačování” a podobné přístupy u nás nemají místo.