CRM & Data analyst
Direct pojišťovna, a.s.
Partyzánská 18/23, Praha
Plný
Bez maturity
Informatika a IT služby
Čeština
9. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme CRM analytika, který za daty vidí příběhy klientů a dokáže v číslech najít příležitosti, které promění v doporučení s reálným dopadem. Právě dokončujeme implementaci CDP Meiro, které ti umožní pracovat s komplexními zákaznickými daty napříč všemi touchpointy. Tvým úkolem bude odhalovat potenciály v zákaznickém portfoliu, identifikovat klíčové business příležitosti a optimalizovat kampaně tak, aby byly co nejefektivnější.
Čeká tě spolupráce s partou skvělých kolegů, kteří tvoří věci, co mají pro klienta opravdový smysl – od naší appky a klientské zóny až po UX, CX, výzkum a práci s daty napříč celou Direct Family.
Co tě čeká?
- Analýza zákaznického portfolia a odhalování potenciálů, které přetavíš do konkrétních business doporučení.
- Optimalizace kampaní od návrhu přes testování až po reporting a automatizaci.
- Spolupráce na tvorbě kampaní, které zvýší spokojenost i lifetime value zákazníků.
- Testování a ladění scénářů a reportů v CDP Meiro.
- Nastavování a příprava nových zákaznických propozic.
Jak si tě představujeme?
- Máš zkušenosti s CRM/CDP nástroji jako Bloomreach, Salesforce, HubSpot nebo Meiro.
- Rozumíš analýze dat, umíš z nich kreativně vycházet a rád/a vidíš výsledky své práce.
- Bonusové body za znalost SQL, Power BI nebo podobného nástroje na analýzu a vizualizaci dat.
- Baví tě hledat příležitosti, přicházet s řešeními a posouvat věci dopředu.
- Jsi týmový hráč, ale dokážeš i samostatně dotáhnout úkoly.
Na co se můžeš těšit?
- Na zajímavé projekty, které mají smysl a pomáhají klientům řešit jejich reálné problémy.
- Na velkou míru samostatnosti a důvěry, kterou ti dáme.
- Na přátelské pracovní prostředí. Je pro nás důležité, aby tě to u nás a s námi bavilo.
- Možnost organizovat si svůj čas, jak potřebuješ díky flexibilní pracovní době a možnosti HO.