Asistentka vedení společnosti s přesahem do marketingu

Jméno/Firma
Vega Tour s.r.o.
Pracoviště
Vídeňská 619/142, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
9. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Co Tě na této pozici čeká:

Asistentská činnost:

  • Pestrá pracovní činnost, možnost růstu a postupné přebírání agendy s vyšší odpovědností.
  • Pravidelná komunikace se švýcarskou pobočkou
  • Organizace schůzek, vítání návštěv
  • Administrativní kancelářská činnost, příprava reportů
  • Správa agendy mobilního operátora (účast na jednáních, nákupy HW, zpracování vyúčtování)
  • Marketing:
  • Koordinace a zaštítění marketingových aktivit a projektů
  • Správa firemních webových stránek a intranetu v editoru Wordpress
  • Zajištění propagačních materiálů společnosti
  • Příprava jednoduché grafiky ( prezentace společnosti, bannery, samolepky apod. )
  • Koordinace PPC kampaní s externí agenturou
  • Správa sociálních sítí Facebook, Linkedin, Instagram
  • Komunikace s obchodními partnery, dodavateli, tiskárnami, grafiky a napříč celou společností
  • Pomoc s přípravou eventů ( Novoroční večírek, veletrhy, Den otevřených dveří, školení aj. )

Co od Tebe požadujeme:

  • Zkušenosti z obdobné pozice výhodou
  • Spolehlivost, pečlivost, samostatnost a loajalita
  • Příjemné vystupování
  • Dobrá znalost AJ, další jazyk výhodou
  • Min. středoškolské vzdělání
  • Pokročilá znalost MS Office
  • Uživatelská znalost / výhodou – Adobe Photoshop, Mailchimp, Wordpress
  • Řidičský průkaz sk. B

Co Ti za Tvou práci můžeme nabídnout:

  • Kreativní a různorodou práci
  • Portfolio benefitů (školení, slevy na firemní produkty – zájezdy a výlety, Benefit karta, Multisport kartu, tankovaní PHM se slevou aj.)
  • Sick days, narozeninový den a k tomu 5 týdnů dovolené
  • Nadstandardní finanční ohodnocení
  • Pracovní smlouvu na HPP
  • Zázemí společnosti s mezinárodním přesahem, která je na špičce ve svém oboru v EU
  • Přátelský a mladý kolektiv dynamické rodinné firmy