Asistentka/asistent v realitní kanceláři
O pozici
Pracovní nabídka
Jste energická výřečná osobnost a bavila by Vás práce v back offfice týmu realitní kanceláře? Hlavní náplní práce je být pravou rukou naší backoffice managerce a obvolávat naše majitele (nejedná se o navolávání nových majitelů -tzv. studené volání-, ale obvolávání těch, se kterými jsme již spolupracovali nebo spolupracujeme). Naše společnost úspěšně působí na realitním trhu téměř 30 let a může se pyšnit svým dobrým jménem a širokou klientelou z celého světa. Team je friendly, budete se u nás cítit dobře!
Co od Vás dále očekáváme:
- Výborné komunikační schopnosti, asertivitu.
- Perfektní češtinu a angličtinu.
- Důslednost, logické myšlení a sebedůvěru.
- Dobrou znalost Prahy.
- Práce s PC a internetem na uživatelské úrovni.
- Zkušenosti s obchodem a realitami vítány.
Co Vám na oplátku nabízíme:
- Práci na plný úvazek (HPP, IČO nebo dohodu).
- Dobré finanční ohodnocení s možností navýšení.
- Bonusy za proaktivnost – v praxi jsou v řádech tisíců.
- Možnost zdokonalení anglického jazyka s majiteli z celého světa.
- Pravidelná odborná školení.
- Vstřícný pracovní tým se smyslem pro humor a transparentní firemní kulturu.
- Firemní smartphone, případně tablet nebo notebook.
- Práci v moderní open–space kanceláři na Vinohradech u Náměstí Míru.
- Stabilní zaměstnání ve firmě s historií téměř 30 let.
- Flexibilitu - po zaučení možnost občasné práce z domova.
V případě vážného zájmu nám, prosíme, zašlete Váš životopis a motivační dopis (oboje v českém jazyce). V dalším kole Vás požádáme o reference od Vašich předchozích zaměstnavatelů.
Těšíme se na Vás
Tým HHR