Asistentka/asistent v realitní kanceláři

Jméno/Firma
HAPPY HOUSE RENTALS, s.r.o.
Pracoviště
Uruguayská 78/12, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
9. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jste energická výřečná osobnost a bavila by Vás práce v back offfice týmu realitní kanceláře? Hlavní náplní práce je být pravou rukou naší backoffice managerce a obvolávat naše majitele (nejedná se o navolávání nových majitelů -tzv. studené volání-, ale obvolávání těch, se kterými jsme již spolupracovali nebo spolupracujeme). Naše společnost úspěšně působí na realitním trhu téměř 30 let a může se pyšnit svým dobrým jménem a širokou klientelou z celého světa. Team je friendly, budete se u nás cítit dobře!


Co od Vás dále očekáváme:

  • Výborné komunikační schopnosti, asertivitu.
  • Perfektní češtinu a angličtinu.
  • Důslednost, logické myšlení a sebedůvěru.
  • Dobrou znalost Prahy.
  • Práce s PC a internetem na uživatelské úrovni.
  • Zkušenosti s obchodem a realitami vítány.

Co Vám na oplátku nabízíme:

  • Práci na plný úvazek (HPP, IČO nebo dohodu).
  • Dobré finanční ohodnocení s možností navýšení.
  • Bonusy za proaktivnost – v praxi jsou v řádech tisíců.
  • Možnost zdokonalení anglického jazyka s majiteli z celého světa.
  • Pravidelná odborná školení.
  • Vstřícný pracovní tým se smyslem pro humor a transparentní firemní kulturu.
  • Firemní smartphone, případně tablet nebo notebook.
  • Práci v moderní open–space kanceláři na Vinohradech u Náměstí Míru.
  • Stabilní zaměstnání ve firmě s historií téměř 30 let.
  • Flexibilitu - po zaučení možnost občasné práce z domova.

V případě vážného zájmu nám, prosíme, zašlete Váš životopis a motivační dopis (oboje v českém jazyce). V dalším kole Vás požádáme o reference od Vašich předchozích zaměstnavatelů.

Těšíme se na Vás

Tým HHR