Správce budov / Facility Manager ve společnosti BONAVITA (m/ž) - mzda 50 000 - 54 000 Kč/měsíc

Jméno/Firma
RECRUITER s.r.o.
Pracoviště
Kunice
Úvazek
Plný
Vytvořeno
9. 12. 2024

O pozici

BONAVITA, spol. s.r.o. - přední český výrobce snídaňových cereálií a racionální výživy.

Co bude Vaší hlavní náplní práce?

  • správa budov a dalších zpevněných i nezpevněných ploch areálu

  • plánování, organizování a koordinace činností spojených s údržbou a opravami budov

  • organizace a koordinace úklidu ve všech budovách a prostorách společnosti

  • příprava plánu údržby a oprav svěřených objektů a budov

  • kontrola práce údržbářů, techniků a úklidu v souvislosti s jejich úkoly (spolupráce s technickým ředitelem)

  • organizace a zajištění plnění bezpečnostních, hygienických, legislativních a požárních požadavků v objektech a areálu

  • spolupráce při výstavbě nových budov (snížení provozních nákladů – např. čistička odpadních vod, parkoviště)

  • správa stavební dokumentace jednotlivých budov pro okamžité použití v případě havárií (včetně rozvodů elektrických, plynových, vodovodních a datových)

  • správa inventarizačních seznamů vybavení kanceláří, kuchyněk a dalších provozů (jídelna)

  • zajištění pohodlí a komfortu pracovníků ve společnosti, sbírání podnětů a jejich předkládání nadřízeným

Co budete rozhodovat a podepisovat?

  • plán oprav a údržby jednotlivých budov a předkládání rozpočtů

  • plán oprav zpevněných a nezpevněných ploch areálu a předkládání rozpočtů

  • inventarizační dokumentaci staveb a vybavení

  • faktury za údržbu, opravy budov a areálových sítí

  • faktury za revize požárních, bezpečnostních a elektrických zařízení budov

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání (technického, ekonomického nebo právního zaměření - výhodou)

  • odborné znalosti a dovednosti v oblasti správy budov, údržby a technických záležitostí

  • komplexní a tvůrčí přístup k řešení problémů

  • komunikativnost a samostatnost

  • právní a ekonomické povědomí v oblasti správy budov a provozních nákladů

  • počítačová způsobilost (MS Office, správa dat)

  • zodpovědnost a organizační schopnosti pro řízení rozpočtů a plánů oprav

Co získáte?

  • zajímavou a odpovědnou práci v dynamickém týmu

  • možnost ovlivnit rozvoj a údržbu našich objektů

  • zázemí stabilní společnosti, která dbá na své zaměstnance

  • motivující mzdové ohodnocení a zaměstnanecké výhody

Mzdové ohodnocení: 50 000 - 54 000 Kč/měsíc (dle zkušeností a praxe)

Termín nástupu: ihned / dle dohody