Asistent/ka obchodního oddělení - Kutná Hora
O pozici
Pracovište: Kutná Hora
Typ úvazku: Plný; zkrácený
Vhodné pro: OZP/OZZ
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, hygienou, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Pro naši pobočku v Kutné Hoře přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky obchodního oddělení. Jedná se o administrativní práci v kanceláři.
Nástup je možný ihned. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Možnost i zkráceného úvazku.
Co budete dělat
Aktivně komunikovat s obchodním týmem i jejich zákazníky.
Zpracovávat administrativní agendu v interním systému.
Vyřizovat pohledávky a reklamace.
Telefonicky domlouvat schůzky pro obchodní zástupce u našich stávajících i nových zákazníků.
Naceňovat položky z poptávek.
Další administrativu s tím spojenou.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci
SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci.
Mzdu dostanete vždy včas. Mzdové ohodnocení je 26 000 - 34 000 Kč hrubého při plném úvazku.
Možnost i zkráceného úvazku.
Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116kč / pracovní den).
Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
5 týdnů dovolené.
Kartu do obchodního řetězce.
Volné víkendy a svátky .
Samozřejmostí jsou zaměstnanecké slevy na zboží.
Jaký je náš asistent/asistentka:
Je stejně spolehlivý/á a zodpovědný/á jako ostatní SMERáci.
Umí komunikovat se zákazníky.
Pečlivý/á, zodpovědný/á a ochotný/á.
Ovládá práci na PC + MS Office.
Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.
Poznáváte se a práce by vás bavila? To moc rádi slyšíme!
Klikněte na tlačítko na našich stránkách, vyplňte formulář a připojte životopis. My se vám ozveme.