Vedoucí oddělení zahraniční spolupráce a protokolu

Jméno/Firma
Středočeský kraj
Pracoviště
Zborovská 81/11, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Státní zaměstnanci
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
10. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Proč je fajn pracovat na našem krajském úřadě?

Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Nabízíme jednak jistotu pracovního poměru na dobu neurčitou, ale také širokou škálu zajímavých benefitů. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Stávají se skutečnými odborníky ve svém oboru.

Co budete na této pozici dělat?

Hlavně manažera, ale budete mít také zodpovědnost za vytváření a realizaci veškerých projektů týkajících se:

  • Organizace prestižních akcí: budete stát za přípravou kulturně-společenských a charitativních událostí na krajské úrovni.
  • Zajištění zahraničních i tuzemských cest: plánování delegací a účast na mezinárodních konferencích či jiných důležitých setkáních.
  • Servisu pro významné návštěvy: organizace návštěv zahraničních i domácích delegací ve Středočeském kraji.
  • Tvorby mezinárodní strategie: zajišťování partnerských vztahů a hledání nových příležitostí pro zahraniční spolupráci.
  • Přípravy důležitých podkladů: od materiálů pro jednání až po podklady k uzavírání mezinárodních smluv.
  • Protokolárních záležitostí: podpora představitelů kraje v jejich činnostech, včetně spolupráce v rámci Asociace krajů ČR.

Koho hledáme do našeho týmu?

  • Časově flexibilního, psychicky odolného, vysokoškolsky vzdělaného manažera s minimálně 3letou praxí s vedením, se schopností řídit a motivovat rozmanitý tým
  • Lídra, co umí delegovat úkoly a stanovovat priority, kontrolovat zadanou práci a zároveň posouvat podřízené v rámci jejich práce dál
  • Člověka, který je odhodlán vytvářet týmové pracovní prostředí a má schopnost komunikovat citlivě, zároveň umí nasměřovat podřízené k dosahování stanovených cílů
  • Vedoucího ochotného přijmout zodpovědnost
  • Kolegu, který je samostatný, kreativní, iniciativní, má schopnost přinášet nová řešení a nápady
  • Někoho s vysokou úrovní českého jazyka v písemném a mluveném projevu, AJ na úrovni C1 (další jazyk výhodou) a komu nejsou cizí slova jako Word, Excel, Outlook, MS Teams
  • Člověka se zájmem o zvyšování a prohlubování své kvalifikace a odborných znalostí, kterého maximálně podpoříme (školení, rozvojové kurzy, účast na konferencích)
  • Vaší výhodou bude praxe ve veřejné správě nebo v působení na pozici v oblasti protokolu či zahraničních vztahů, příp. obdobné pozici.

Co nabízíme?

  • výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy
  • pružnou pracovní dobu
  • dobré pracovní podmínky (práce v přátelském kolektivu s prostorem pro vlastní seberealizaci)
  • mobilní telefon, notebook
  • možnost dalšího vzdělávání
  • možnost práce z domova
  • rozvojové aktivity (mentoring)
  • zajímavé benefity (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, systém cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření a životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, dary při životních výročích, při prvním odchodu do starobního či invalidního důchodu, půjčky a dary při řešení tíživých životních situacích, možnost stravování v budově úřadu, možnost firemní školky, posilovna)

Plat je tvořen několika složkami. Jak bude vypadat?

Platová třída 12

1. základní tarif v rozpětí 27 250 – 40 120 Kč (dle praxe a vzdělání)

2. osobní ohodnocení v rozpětí 0 – 40 120 Kč (příplatek dle schopností, výkonu a specializace)

3. kvartální mimořádné odměny 0 – 45% (dle dosažených výsledků)

4. příplatek za vedení

V případě, že Vás inzerát zaujal, pošlete nám svůj životopis nebo se rovnou přihlaste do výběrového řízení.

Veškeré podrobné informace k postupu pro přihlášení naleznete na www.stredoceskykraj.cz, v rubrice Kariéra.

Přihlášky do výběrového řízení zasílejte do 9. 1. 2025.

Případné informace na tel.: 257 280 408

Těšíme se na Vás ????