Vedoucí oddělení zahraniční spolupráce a protokolu
O pozici
Pracovní nabídka
Proč je fajn pracovat na našem krajském úřadě?
Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Nabízíme jednak jistotu pracovního poměru na dobu neurčitou, ale také širokou škálu zajímavých benefitů. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Stávají se skutečnými odborníky ve svém oboru.
Co budete na této pozici dělat?
Hlavně manažera, ale budete mít také zodpovědnost za vytváření a realizaci veškerých projektů týkajících se:
- Organizace prestižních akcí: budete stát za přípravou kulturně-společenských a charitativních událostí na krajské úrovni.
- Zajištění zahraničních i tuzemských cest: plánování delegací a účast na mezinárodních konferencích či jiných důležitých setkáních.
- Servisu pro významné návštěvy: organizace návštěv zahraničních i domácích delegací ve Středočeském kraji.
- Tvorby mezinárodní strategie: zajišťování partnerských vztahů a hledání nových příležitostí pro zahraniční spolupráci.
- Přípravy důležitých podkladů: od materiálů pro jednání až po podklady k uzavírání mezinárodních smluv.
- Protokolárních záležitostí: podpora představitelů kraje v jejich činnostech, včetně spolupráce v rámci Asociace krajů ČR.
Koho hledáme do našeho týmu?
- Časově flexibilního, psychicky odolného, vysokoškolsky vzdělaného manažera s minimálně 3letou praxí s vedením, se schopností řídit a motivovat rozmanitý tým
- Lídra, co umí delegovat úkoly a stanovovat priority, kontrolovat zadanou práci a zároveň posouvat podřízené v rámci jejich práce dál
- Člověka, který je odhodlán vytvářet týmové pracovní prostředí a má schopnost komunikovat citlivě, zároveň umí nasměřovat podřízené k dosahování stanovených cílů
- Vedoucího ochotného přijmout zodpovědnost
- Kolegu, který je samostatný, kreativní, iniciativní, má schopnost přinášet nová řešení a nápady
- Někoho s vysokou úrovní českého jazyka v písemném a mluveném projevu, AJ na úrovni C1 (další jazyk výhodou) a komu nejsou cizí slova jako Word, Excel, Outlook, MS Teams
- Člověka se zájmem o zvyšování a prohlubování své kvalifikace a odborných znalostí, kterého maximálně podpoříme (školení, rozvojové kurzy, účast na konferencích)
- Vaší výhodou bude praxe ve veřejné správě nebo v působení na pozici v oblasti protokolu či zahraničních vztahů, příp. obdobné pozici.
Co nabízíme?
- výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy
- pružnou pracovní dobu
- dobré pracovní podmínky (práce v přátelském kolektivu s prostorem pro vlastní seberealizaci)
- mobilní telefon, notebook
- možnost dalšího vzdělávání
- možnost práce z domova
- rozvojové aktivity (mentoring)
- zajímavé benefity (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, systém cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření a životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, dary při životních výročích, při prvním odchodu do starobního či invalidního důchodu, půjčky a dary při řešení tíživých životních situacích, možnost stravování v budově úřadu, možnost firemní školky, posilovna)
Plat je tvořen několika složkami. Jak bude vypadat?
Platová třída 12
1. základní tarif v rozpětí 27 250 – 40 120 Kč (dle praxe a vzdělání)
2. osobní ohodnocení v rozpětí 0 – 40 120 Kč (příplatek dle schopností, výkonu a specializace)
3. kvartální mimořádné odměny 0 – 45% (dle dosažených výsledků)
4. příplatek za vedení
V případě, že Vás inzerát zaujal, pošlete nám svůj životopis nebo se rovnou přihlaste do výběrového řízení.
Veškeré podrobné informace k postupu pro přihlášení naleznete na www.stredoceskykraj.cz, v rubrice Kariéra.
Přihlášky do výběrového řízení zasílejte do 9. 1. 2025.
Případné informace na tel.: 257 280 408
Těšíme se na Vás ????