???? Přidejte se k nám jako Asistent/ka Managementu s anglickým jazykem ????

Jméno/Firma
HOPI HOLDING, a.s.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
10. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Chcete být součástí dynamického týmu? Hledáme nadšenou a organizačně zdatnou asistentku managementu, která se bude podílet na hladkém průběhu našich projektů a komunikaci s kolegy ze zemí PL, HU, RO, SK a CZ.

???? Přidejte se k nám jako Asistent/ka managementu s Aj!

Jaká pracovní náplň na vás čeká:

???? Organizace a plánování schůzek a událostí: Zajištění plynulé organizace schůzek a událostí pro management.

???? Proaktivní naladění a pomoc vedení: Aktivní přístup k podpoře a ulehčení práce vedení.

???? Být DOTAHOVAČEM: Zajištění, aby všechny záležitosti byly dořešeny a nedocházelo k odkladům.

???? Efektivní komunikace s kolegy: Udržování efektivní komunikace s kolegy z Polska, Maďarska, Rumunska, Slovenska a České republiky.

???? Koordinace zahraničních cest: Plánování a organizace zahraničních cest pro management.

???? Správa firemní korespondence a dokumentů: Zajištění správy firemní korespondence a dokumentů.

✒️ Podpora administrativních úkolů: Asistence při administrativních úkolech pro zajištění plynulého chodu.

???? Podpora organizace firemních akcí: Aktivní účast a podpora při organizaci firemních akcí.

Co od vás očekáváme?

???? Silné organizační dovednosti: Efektivní schopnost prioritizovat úkoly a udržovat vysoký stupeň organizace.

???? Správa kalendářů: Zkušenost s efektivním plánováním a správou kalendářů pro vedení.

???? Aktivní účast na schůzkách: Od zajištění organizace až po následné zápisy z porad – schopnost být aktivně zapojen(a).

???? Vynikající komunikační schopnosti v angličtině: Schopnost komunikovat na vysoké úrovni v anglickém jazyce, zejména při interakcích s kolegy z různých zemí.

????Schopnost pracovat pod tlakem a flexibilita: Ochota pracovat efektivně pod tlakem a flexibilita při řešení rozmanitých úkolů.

????Pokročilá znalost MS Office: Znalost a schopnost efektivního využívání nástrojů v rámci MS Office.

Na co se u nás můžete těšit?

???? Na skvělý tým, o který se můžete opřít!

???? Příjemné pracovní prostředí a moderní kanceláře pro vaši pohodu.

????️ 5 týdnů dovolené jako samozřejmost.

???? Flexibilní pracovní doba pro váš komfort.

???? Stravovací paušál pro dobře naladěný žaludek.

???? Zvýhodněné telefonní tarify i pro vaše rodinné příslušníky.

???? Vstup do Aquapalace Čestlice pro odpočinek a relax.

???? Firemní akce, kde podporujeme týmový duch a společné zážitky!

.....a mnoho dalšího, ale to si necháme až na osobní setkání.

Termín nástupu:

  • ihned/dohodou

Zaujala Vás pozice a nevíte co dál?

  • Stačí jen kliknout na tlačítko ,,ODPOVĚDĚT" a poslat nám Váš životopis.
  • Další na řadě už budeme my. Zavoláme Vám zpět s termínem osobního setkání.