Referent/ka Evropských fondů a dotací

Jméno/Firma
Městská část Praha 5
Pracoviště
Štefánikova 13/43, Praha
Úvazek
Plný
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
11. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Co vás čeká

Stručné vymezení pracovní náplně:

Projektový manažer bude zejména odpovědný za celkové řízení (podle PCM – Project Cycle Management/projektového cyklu) a efektivní a kvalitní realizaci projektu zaměřeného na řízení migrace a sdílení zkušeností mezi cílovými zeměmi, včetně Moldavska, České republiky a vybraných partnerských evropských měst pod vedením Prahy 5 a v partnerství s mezinárodní nevládní organizací Člověk v tísni (ČvT). Projekt je financován z programu The Migration Partnership Facility, iniciativy zřízené prostřednictvím EU. Cílem projektu je podpořit řízení a integraci (převážně ukrajinských) uprchlíků v Moldavsku, které zažilo jejich nebývalý příliv po začátku války v roce 2022. K řešení přispějí i zkušenosti pocházející z českých měst a dalších evropských metropolí, které procházeli či procházejí podobnou situací.

Projektový manažer pod vedením Městské části Praha 5 bude v úzkém kontaktu s týmy Člověka v tísni jak v České republice, tak přímo v Moldavsku. Projektový manažer je v konečném důsledku zodpovědný za komunikaci v různých fázích projektu s donorem (MPF) a za kvalitní programování a reportování po dobu trvání projektu.

Doba trvání projektu je 30 měsíců

Zahájení a realizace projektu

- Zajišťuje kvalitní a včasnou realizaci projektu v souladu s požadavky donora;

- Analyzuje smlouvy a pokyny donora a zajišťuje, aby plánování, kontroly a dokumentace projektu byly v souladu s těmito pokyny;

- Společně s ČvT vypracovává a pravidelně reviduje pracovní plány projektů, v nichž jsou stanoveny projektové činnosti;

- Spoluvytváří a podílí se na koordinačních mechanismech, s podporou ústředí ČvT v Praze a týmu ČvT v Moldavsku a účastní se pravidelných projektových schůzek;

- Jménem projektového týmu vede pravidelnou komunikaci s donorem a ve spolupráci s ČvT zasílá pravidelné zprávy donorovi;

- Společně s ČvT pomáhat identifikovat a řídit rizika související s projektem a spolupodílí se na jejich komunikaci s donorem;

- Vede a koordinuje aktivity, které spadají pod zodpovědnost Prahy 5.

Monitoring a evaluace

- Shromažďuje a konsoliduje potřebná data dokládající uskutečnění aktivit;

- Spolupracuje na průběžném a závěrečném hodnocení projektu ve spolupráci s ČvT.

Řízení lidských zdrojů

- vhodně deleguje povinnosti a/nebo konzultuje potřeby s odpovědnými pracovníky v rámci Prahy5, případně s ČvT teamem (v Praze či přímo v Moldavsku).

Finanční řízení

- Ve spolupráci s finančními týmy Prahy 5 a ČvT zodpovídá za finanční řízení přiděleného rozpočtu P5 i celého projektu;

- Posuzuje a schvaluje klíčovou projektovou dokumentaci pro uskutečnění aktivit Prahy5 (podpora dodavatelům, externím odborníkům, třetím stranám potřebným k realizaci aktivit);

- Společně s ČvT se podílí na plánování výdajů projektu (aktualizace rozpočtu).

Logistika a zadávání zakázek

- Společně s týmem ČvT se podílí na plánování zadávání zakázek v rámci projektu a zajišťuje, aby byly tyto zakázky začleněny do pracovního plánu projektu a řádně dodržovány;

- Společně s ČvT týmem zajišťuje, aby veškerá dokumentace související se zakázkami pro Prahu5 byla řádně zpracována a koordinována s příslušnými pracovníky;

- zajišťuje, aby procesy zadávání veřejných zakázek v Praze5 probíhaly v souladu s požadavky na zadávání veřejných zakázek specifickými pro dárce;

- zajišťuje komunikaci a plánování logistických potřeb projektu Prahy 5.

Projektová administrace

- Jménem Prahy 5 zajišťuje dodržování příslušných finančních a administrativních pravidel;

- Podporuje tým ČvT při zajišťování správného vytváření, schvalování a archivování projektové dokumentace (sdílené s ČvT v případě potřeby např. v průběhu auditů a evaluací),

- Konzultuje s ČvT schvalovací mechanismy potřebné k provádění činností, které musí být v souladu s požadavky dárce (např. pro nábor externích odborníků, vypracování odborné studie, organizaci studijních cest apod.).

Komunikace, média a propagace

- Zajišťuje, aby byly splněny požadavky na komunikaci a viditelnost v souladu s požadavky

Mimo vedení tohoto konkrétního projektu bude vybraný uchazeč odpovědný za řízení dalších projektů realizovaných Městskou částí, spolufinancovaných z EU či národních zdrojů, bude spolupracovat s ostatními členy oddělení evropských fondů a dotací a provádět běžnou administrativu spojenou s chodem oddělení.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání,

- znalost anglického jazyka (ústní i písemný projev)

- znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze,

- znalost podmínek pro poskytování veřejné podpory,

- prokazatelná zkušenost s vedením projektů,

- práci s PC včetně MS Office,

- organizační schopnosti a pokročilé komunikační dovednosti,

- pečlivost, přesnost a spolehlivost, samostatnost.

Výhodou bude, pokud budete umět

- zkušenosti z práce ve veřejné správě nebo pro ni.

Co vám můžeme nabídnout

Nabízíme platové zařazení:

10. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platový stupeň vždy dle předchozí započitatelné praxe.

Možnost přiznání osobního příplatku dle schopností, výkonu a aktivit s ohledem na vnitřní platový předpis. Mimořádné čtvrtletní odměny jsou poskytovány podle dosažených pracovních výsledků.

Nabízíme tyto benefity:

pružnou pracovní dobu,
5 týdnů dovolené + 5 dnů sick days,
kartu MultiSport,
příspěvek na penzijní připojištění,
stravenky v hodnotě 130,-Kč,
příspěvek na sociální výpomoc,
podporu dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace,
práci v profesionálním kolektivu v příjemném pracovní prostředí,
výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy, snadná dostupnost městskou hromadnou dopravou,