Referent/ka Evropských fondů a dotací
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Stručné vymezení pracovní náplně:
Projektový manažer bude zejména odpovědný za celkové řízení (podle PCM – Project Cycle Management/projektového cyklu) a efektivní a kvalitní realizaci projektu zaměřeného na řízení migrace a sdílení zkušeností mezi cílovými zeměmi, včetně Moldavska, České republiky a vybraných partnerských evropských měst pod vedením Prahy 5 a v partnerství s mezinárodní nevládní organizací Člověk v tísni (ČvT). Projekt je financován z programu The Migration Partnership Facility, iniciativy zřízené prostřednictvím EU. Cílem projektu je podpořit řízení a integraci (převážně ukrajinských) uprchlíků v Moldavsku, které zažilo jejich nebývalý příliv po začátku války v roce 2022. K řešení přispějí i zkušenosti pocházející z českých měst a dalších evropských metropolí, které procházeli či procházejí podobnou situací.
Projektový manažer pod vedením Městské části Praha 5 bude v úzkém kontaktu s týmy Člověka v tísni jak v České republice, tak přímo v Moldavsku. Projektový manažer je v konečném důsledku zodpovědný za komunikaci v různých fázích projektu s donorem (MPF) a za kvalitní programování a reportování po dobu trvání projektu.
Doba trvání projektu je 30 měsíců
Zahájení a realizace projektu
- Zajišťuje kvalitní a včasnou realizaci projektu v souladu s požadavky donora;
- Analyzuje smlouvy a pokyny donora a zajišťuje, aby plánování, kontroly a dokumentace projektu byly v souladu s těmito pokyny;
- Společně s ČvT vypracovává a pravidelně reviduje pracovní plány projektů, v nichž jsou stanoveny projektové činnosti;
- Spoluvytváří a podílí se na koordinačních mechanismech, s podporou ústředí ČvT v Praze a týmu ČvT v Moldavsku a účastní se pravidelných projektových schůzek;
- Jménem projektového týmu vede pravidelnou komunikaci s donorem a ve spolupráci s ČvT zasílá pravidelné zprávy donorovi;
- Společně s ČvT pomáhat identifikovat a řídit rizika související s projektem a spolupodílí se na jejich komunikaci s donorem;
- Vede a koordinuje aktivity, které spadají pod zodpovědnost Prahy 5.
Monitoring a evaluace
- Shromažďuje a konsoliduje potřebná data dokládající uskutečnění aktivit;
- Spolupracuje na průběžném a závěrečném hodnocení projektu ve spolupráci s ČvT.
Řízení lidských zdrojů
- vhodně deleguje povinnosti a/nebo konzultuje potřeby s odpovědnými pracovníky v rámci Prahy5, případně s ČvT teamem (v Praze či přímo v Moldavsku).
Finanční řízení
- Ve spolupráci s finančními týmy Prahy 5 a ČvT zodpovídá za finanční řízení přiděleného rozpočtu P5 i celého projektu;
- Posuzuje a schvaluje klíčovou projektovou dokumentaci pro uskutečnění aktivit Prahy5 (podpora dodavatelům, externím odborníkům, třetím stranám potřebným k realizaci aktivit);
- Společně s ČvT se podílí na plánování výdajů projektu (aktualizace rozpočtu).
Logistika a zadávání zakázek
- Společně s týmem ČvT se podílí na plánování zadávání zakázek v rámci projektu a zajišťuje, aby byly tyto zakázky začleněny do pracovního plánu projektu a řádně dodržovány;
- Společně s ČvT týmem zajišťuje, aby veškerá dokumentace související se zakázkami pro Prahu5 byla řádně zpracována a koordinována s příslušnými pracovníky;
- zajišťuje, aby procesy zadávání veřejných zakázek v Praze5 probíhaly v souladu s požadavky na zadávání veřejných zakázek specifickými pro dárce;
- zajišťuje komunikaci a plánování logistických potřeb projektu Prahy 5.
Projektová administrace
- Jménem Prahy 5 zajišťuje dodržování příslušných finančních a administrativních pravidel;
- Podporuje tým ČvT při zajišťování správného vytváření, schvalování a archivování projektové dokumentace (sdílené s ČvT v případě potřeby např. v průběhu auditů a evaluací),
- Konzultuje s ČvT schvalovací mechanismy potřebné k provádění činností, které musí být v souladu s požadavky dárce (např. pro nábor externích odborníků, vypracování odborné studie, organizaci studijních cest apod.).
Komunikace, média a propagace
- Zajišťuje, aby byly splněny požadavky na komunikaci a viditelnost v souladu s požadavky
Mimo vedení tohoto konkrétního projektu bude vybraný uchazeč odpovědný za řízení dalších projektů realizovaných Městskou částí, spolufinancovaných z EU či národních zdrojů, bude spolupracovat s ostatními členy oddělení evropských fondů a dotací a provádět běžnou administrativu spojenou s chodem oddělení.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání,
- znalost anglického jazyka (ústní i písemný projev)
- znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze,
- znalost podmínek pro poskytování veřejné podpory,
- prokazatelná zkušenost s vedením projektů,
- práci s PC včetně MS Office,
- organizační schopnosti a pokročilé komunikační dovednosti,
- pečlivost, přesnost a spolehlivost, samostatnost.
Výhodou bude, pokud budete umět
- zkušenosti z práce ve veřejné správě nebo pro ni.
Co vám můžeme nabídnout
Nabízíme platové zařazení:
10. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platový stupeň vždy dle předchozí započitatelné praxe.
Možnost přiznání osobního příplatku dle schopností, výkonu a aktivit s ohledem na vnitřní platový předpis. Mimořádné čtvrtletní odměny jsou poskytovány podle dosažených pracovních výsledků.
Nabízíme tyto benefity:
pružnou pracovní dobu,
5 týdnů dovolené + 5 dnů sick days,
kartu MultiSport,
příspěvek na penzijní připojištění,
stravenky v hodnotě 130,-Kč,
příspěvek na sociální výpomoc,
podporu dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace,
práci v profesionálním kolektivu v příjemném pracovní prostředí,
výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy, snadná dostupnost městskou hromadnou dopravou,