Business Coordinator
GIT Consult Czech s.r.o.
Česká republika
Plný
Vysokoškolské
Angličtina, Čeština, Slovenština
Administrativa
11. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost působící v oblasti farmaceutiky, hledáme nového člena týmu na pozici Business Coordinator.
Máte zkušenosti s administrativou, multitasking, organizace a komunikace v angličtině vám není cizí? Pak jste tu správně! Naším klientem je jedna z TOP 10 nejlepších farmaceutických společností na světě.
Nabízíme:
- Hybridní pozici – 2 dny office, 3 dny HO
- 5 týdnů dovolené, sick days
- Motivující mzdové ohodnocení
- Transport benefit
- Stravenkový paušál
- Místo výkonu práce: Praha 2
- Pracovní smlouvu na HPP
Náplň práce:
- Řízení administrativních prací, příprava smluv
- Práce se schvalovacími systémy (ARIBA, ZINK, Veeva) + MS Office
- Organizace eventů/schůzek, komunikace se lékaři
- Fakturace/objednávky dle podnikových systémů
- Příprava materiálů (tištěné a digitální verze), příprava a editace prezentací
- Ad hoc úkoly
Požadovaný profil:
- Absolvent/ka VŠ
- Organizačně zdatná osoba se zájmem o farmaceutické prostředí
- Velmi silné verbální i písemné komunikační dovednosti
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Orientace na výsledek, strategický a proaktivní přístup
- Pozitivní osoba s ochotou kdykoliv pomoci
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím svoje CV v českém i anglickém jazyce.