Business Coordinator

Jméno/Firma
GIT Consult Czech s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština, Slovenština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
11. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost působící v oblasti farmaceutiky, hledáme nového člena týmu na pozici Business Coordinator.

Máte zkušenosti s administrativou, multitasking, organizace a komunikace v angličtině vám není cizí? Pak jste tu správně! Naším klientem je jedna z TOP 10 nejlepších farmaceutických společností na světě.

Nabízíme:

  • Hybridní pozici – 2 dny office, 3 dny HO
  • 5 týdnů dovolené, sick days
  • Motivující mzdové ohodnocení
  • Transport benefit
  • Stravenkový paušál
  • Místo výkonu práce: Praha 2
  • Pracovní smlouvu na HPP

Náplň práce:

  • Řízení administrativních prací, příprava smluv
  • Práce se schvalovacími systémy (ARIBA, ZINK, Veeva) + MS Office
  • Organizace eventů/schůzek, komunikace se lékaři
  • Fakturace/objednávky dle podnikových systémů
  • Příprava materiálů (tištěné a digitální verze), příprava a editace prezentací
  • Ad hoc úkoly

Požadovaný profil:

  • Absolvent/ka VŠ
  • Organizačně zdatná osoba se zájmem o farmaceutické prostředí
  • Velmi silné verbální i písemné komunikační dovednosti
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Orientace na výsledek, strategický a proaktivní přístup
  • Pozitivní osoba s ochotou kdykoliv pomoci

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím svoje CV v českém i anglickém jazyce.