Univerzál/univerzálka do kanceláře!
O pozici
Jsme malá rodinná firma, kde klademe důraz na přátelskou atmosféru a osobní přístup. Naši zaměstnanci pracují v příjemném a uvolněném prostředí, kde se navzájem podporujeme. Flexibilita je pro nás klíčová – chápeme, že každý má své individuální potřeby, a snažíme se jim co nejlépe vyhovět. Vážíme si důvěry, kterou v nás naši klienti i zaměstnanci vkládají, a každý den se snažíme poskytovat služby na vysoké úrovni, ale s lidským přístupem.Do našeho týmu hledáme všestranného kolegu či kolegyni, který/á si poradí s různorodými úkoly a rád/a se postaví novým výzvám. Tato pozice je ideální pro absolventy nebo osoby znevýhodněné, kteří hledají příležitost ukázat, co v nich je!
Co budete mít na starost:
Různorodou práci v kanceláři – žádná rutina, každý den je jiný!
Práci s dokumenty, administrativu, organizaci úkolů.
Komunikaci se zákazníky, kolegy a partnery, zajištění hladkého chodu kanceláře.
Co od vás očekáváme:
Perfektní ovládání PC – rychlost, efektivitu a preciznost.
Znalost MS Office, především Excel a Word (bez toho se u nás neobejdete).
Znalost účetního programu Pohoda je výhodou, ale není podmínkou.
Skvělé organizační a komunikační schopnosti.
Příjemné a profesionální vystupování.
Co nabízíme:
Úvazek a formu spolupráce dle dohody
Práci v přátelském kolektivu, kde se budete cítit jako doma.
Pracoviště v Praze 10, Uhříněvsi.
Možnost seberealizace a zapojení do různorodých projektů.
Flexibilní přístup a otevřenost vašim nápadům.
Odpovídající platové ohodnocení a další výhody.
Startujeme na 33.000,-. Po 6 měsících ukážeš co umíš a přidání bude tvoje.
Pokud jste aktivní, spolehlivý/á, nebojíte se nových výzev a práce na počítači je pro vás hračka, těšíme se, až vás poznáme!