Zákaznická kvalita

Jméno/Firma
SUSPA CZ s.r.o.
Pracoviště
Strážská 483, Bor
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Němčina, Čeština
Profese
Výroba, průmysl a provoz
Vytvořeno
11. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pracovník kvality / Zákaznický servis

Náplň práce:

1. Zpracování problematiky kvality v rámci projektů

  • Návštěvy zákazníků
  • Podpora zákaznických auditů

2. Řízení zákaznických reklamací

  • Metodická analýza hlavních příčin
  • Definice nápravných opatření v koordinaci s dotčenými vlastníky procesů
  • Komunikace se zákazníkem (včetně dokumentace na zákaznických portálech

3. Prvotní odběr vzorků u zákazníků

  • Kontrola specifických požadavků zákazníka ohledně dokumentace
  • Vytvoření nebo sestavení úvodní vzorové dokumentace

Váš profil:

  • Minimálně středoškolské vzdělání technického směru
  • Praxe na obdobné pracovní pozici.
  • Znalost německého nebo anglického jazyka slovem a písmem – oba výhodou
  • Velmi dobré komunikační schopnosti a vysoká úroveň spolupráce
  • Dobré znalosti MS-Office, znalost SAP výhodou
  • Zkušenosti v oddělení kontroly kvality v automobilovém průmyslu
  • Znalost zákaznických portálů
  • Znalost a používání nástrojů kvality (8D report, Ishikawa, 5 Why , ...)
  • Týmový hráč s vlastní iniciativou, odhodláním a samostatností, dobré komunikační dovednosti

Nabízíme:

  • mzdové ohodnocení dle zkušeností a praxe,
  • stabilní zázemí rosrůstající se firmy,
  • příspěvek na dopravu, na dovolenou a vánoce, na důchodové připojištění
  • věrnostní ohodnocení,
  • stravenky, plně hrazené stravné,
  • prémie za docházku a doporučení nového zaměstnance,
  • příspěvek na zdraví a kulturu,
  • 25 dnů dovolené,
  • pružná pracovní doba.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, prosíme o zaslání CV v českém i cizím jazyce.