Specialista zákaznické podpory a péče | Customer Care

Jméno/Firma
Shoptet
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 12. 2024

O pozici

  • Praha

Máme zdravou pracovní kulturu, smysluplný produkt a ambici stát se e-commerce leaderem ve střední Evropě. Chceš tu být s námi a posouvat Shoptet dopředu? V roli Specialisty/tky zákaznické podpory bude tvá agenda denně komunikovat s klienty a poskytovat špičkovou zákaznickou péči.

Co bude náplní tvé práce:

  • Pomáhat klientům s použitím Shoptetu při jejich podnikání. Tvým úkolem bude zodpovídat otázky klientů a diskutovat s nimi o tom, jak naše služby potřebují využít. Komplexní dotazy technického rázu budeš předávat kolegům na helpdesku.

  • Staneš se podporou našim klientům ve chvílích, kdy potřebují své nastavení e-shopu a služeb změnit. Zároveň budeš administrativně zajišťovat související objednávky a fakturaci.

  • Náš tým pracuje ve dvousměnném provozu od pondělí do pátku, od 8:00 do 16:30 a od 10 do 18:30.

  • Často budeš komunikovat s našimi ostatními týmy, abys klientům zajistil(a) plnohodnotnou odpověď.

  • S klienty budeš komunikovat písemně a telefonicky.

  • Spolu se zbytkem týmu budeš pracovat na způsobech, jak naši podporu klientů dále a dále vylepšovat.

Co od tebe očekáváme:

  • Zkušenost s podobnou prací - může jít o jakoukoliv zkušenost s péčí o klienty, zkušenosti z prostředí e-shopu či firmy nabízející on-line služby.

  • Je důležitá empatie a tvé proklientské nastavení - klient musí vědět, že je o něj dobře postaráno a může se na nás spolehnout.

  • Pečlivost, protože jinak by vznikaly zbytečné chyby nebo nedotaženosti.

  • Schopnost používat vlastní hlavu - klient i my musíme vědět, že tebou navržené řešení je to nejlepší.

  • Kolegialitu, protože se jeden na druhého spoléháme.

  • Ovládání základních kancelářských programů, výborný písemný a ústní projev.

  • Zkušenost s prací na zákaznické podpoře či v přepravní společnosti výhodou.

  • Schopnost držet krok s novinkami a chuť se učit, protože naši službu neustále rozvíjíme.

  • Angličtinu na komunikativní úrovni.

Proč pracovat pro nás?

  • 5 týdnů dovolené, 4 extra volné dny na cokoli a dorovnání mzdy při nemocenské nebo péči o blízké do 100 %.

  • Příspěvek na Multisportku, stravenkový paušál, odměna za doporučení nového kolegy.

  • Zvýhodněný Shoptet tarif pro tvůj vlastní eshop.

  • Budget na vlastní vzdělávání, kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání “Masterclass” nebo například “Manažerská Akademie”.

  • Pracovní počítač a výhodný mobilní tarif pro tebe a tvé blízké.

  • Opravdu nám záleží na duševním zdraví zaměstnanců a nabízíme možnost využít 6 terapií ročně.

  • Kanceláře v Karlíně (od ledna 2025 v Holešovicích), bike-friendly zázemí, velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce, zelenina a další zdravé svačinky.

  • Máme skvělé komunitní eventy - týmové večeře, narozeniny, firemní piva, movie nights, nebo teambuildingy.