Máte zkušenosti s řízením zákaznického servisu a je pro vás klíčová spokojenost zákazníků? Pak tato příležitost může být právě pro vás.
Popis pozice:
- Ponesete zodpovědnost za řízení týmu zákaznické podpory
- Budete pomáhat s optimalizací procesů a zajištěním spokojenosti našich zákazníků
- Spolupráce s dalšími odděleními pro zajištění plynulého chodu zakázek
- Komunikace se stávajícími klienty
- Analýza dat a reporting
Profil kandidáta:
- Zkušenosti na podobné pozici
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Schopnost vést tým a nastavovat procesy
- Výborné komunikační dovednosti a orientace na zákazníka
- Znalost SAP
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- Závodní stravování
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvěk na penzijní nebo životní připojištění
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Dovolená navíc
- 13., případně 14. plat
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na spoření / pojištění