Referent do Oddělení informačních systémů a řidičských oprávnění
O pozici
Pracovní nabídka
???? Také znáte ten úžasný pocit, když ze svého telefonu nebo počítače vyřídíte odkudkoliv na pár kliků věc, která by Vám jindy zabrala několik hodin na úřadě, a s cestou na něj třeba celý den?
Otravuje Vás vyplňování formulářů a žasnete nad tím, kolik úředních lejster stát potřebuje, aby od Vás znovu zjistil to, co už jste mu o sobě řekli nespočetněkrát dříve?
Také často kroutíte hlavou nad tím, proč postupuje digitalizace státu postupuje hlemýždím tempem a nově nasazené systémy padají jako přezrálé hrušky?
Když se Vám do ruky dostane úřední dopis, žasnete nad tím, co se v něm píše a přemýšlíte, kdo by vám úřední jazyk pomohl přeložit?
Ptáte se sami sebe občas, proč u nás nejdou věci dělat lépe, rychleji a levněji? Říkáte si, že přece není možné, aby to to nešlo?
A napadlo Vás někdy, že by nebylo marné zkusit změnit v tomto směru alespoň něco? ????
Pak jste zřejmě náš budoucí kolega/yně!
- Hledáme dopravní nadšence a fanynky se zájmem o digitální technologie, s chutí měnit zaběhnuté postupy a ambicí zjednodušovat a zpříjemňovat život v naší zemi.
- Budete se podílet na rozvoji agendy řidičů (udělování řidičských oprávnění, vydávání řidičských průkazů, paměťových karet řidičů pro digitální tachografy). Modernizovat informační systémy Centrální registr řidičů, Digitální tachograf a další.
- Získáte možnost podílet se na tvorbě celostátní koncepce odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a podmínek provozu na pozemních komunikacích nebo na rozvoji nově zaváděného systému vzdělávání pro uživatele informačních systémů ministerstva dopravy.
- Také se budete podílet na metodické činnosti (např. tvorbě odborných stanovisek), která budou mít přímý dopad na výkon agendy řidičů a v oblasti provozu na pozemních komunikacích.
Přijďte k nám na osobní pohovor a dozvíte se víc.
Co nabízíme?
- Kromě práce, co dává smysl, nabízíme také odměnu, protože víme, že samotný dobrý pocit z dobře odvedené práce za Vás složenky nezaplatí.
- Práci samotnou pak můžete provádět na naší „dobré adrese v centru Prahy“, nedaleko Florence a Masaryčky, z domova nebo odkudkoliv potřebujete, protože nás, stejně jako Vás, zajímá především výsledek.
- Kromě platu poskytujeme všechny možné běžné benefity, na které si vzpomenete. Přispíváme na penze i stravování našich zaměstnanců. V budově ministerstva je kromě kantýny a jídelny, také dětská skupinka Mašinka pro děti našich zaměstnanců, a dále posilovna s tělocvičnou. Kdybyste se však nechtěli vzdát svého oblíbeného sportoviště, nabízíme Multisportku.
- Jsme otevřený a moderní úřad, který podporuje diverzitu na všech úrovních řízení a rovné příležitosti.
- Stanete se součástí týmu, ve kterém budete moci učit nové věci, profesně růst a rozvíjet se.
Více informací o pozicích a o způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete v Oznámení o vyhlášení výběrového řízení https://wa.mdcr.cz/Kariera/Nabidka-zamestnani/Referent-do-Oddeleni-informacnich-systemu-a-ridic .
❗❗UPOZORŇUJEME, ŽE ŽIVOTOPISY ZASLANÉ FORMOU "ODPOVĚDĚT NA TENTO INEZRÁT" NEBUDOU DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ ZAEVIDOVÁNY. Je nutné zaslat dokumenty dle níže uvedeného způsobu❗❗
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 7. 1. 2025, tj. v této lhůtě
- doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu nábř. Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1,
- podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
- podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu posta(a)mdcr.cz, nebo
- podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky n75aau3.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Výběrové řízení, č. j. MD/57729/2024/010“.