Asistent/Asistentka personálního ředitele

Jméno/Firma
Ministerstvo zdravotnictví
Pracoviště
Palackého náměstí 375/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
11. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáte pestrou a zajímavou práci s denním využitím vašich organizačních a koordinačních schopností?

Chcete pomáhat reprezentovat Ministerstvo zdravotnictví a řešit všední i méně všední výzvy?

  • čeká Vás každodenní výzva v podobě správy kalendáře, organizace schůzek, vyřizování běžné korespondence, samostatné vedení agendy pošty, práce v elektronickém systému spisové služby GINIS;
  • zajištění zápisů z pracovních jednání, jejich distribuci a dohled nad dodržováním termínů a plněním dohodnutých úkolů;
  • příprava podkladů na jednání personálního ředitele;
  • spolupráce na mzdové agendě.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • praxe na obdobné pozici vítána,
  • pozice je vhodná také pro absolventy,
  • výbornou znalost českého jazyka a gramatiky,
  • dobrou znalost anglického jazyka,
  • velmi dobrou uživatelskou znalost práce na PC (Microsoft Office) a samostatnou práci v aplikacích Office 365,
  • samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení, organizační schopnosti a komunikační dovednosti, pečlivost a důslednost, časovou flexibilitu a ochotu učit se novým věcem.

Co vám můžeme nabídnout

  • smysluplnou a zodpovědnou práci plnou zajímavých výzev,
  • pracovní poměr na dobu neurčitou,
  • plný pracovní úvazek (40 hodin týdně),
  • platové zařazení v 9. platové třídě (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě),
  • osobní ohodnocení a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům,
  • pružnou pracovní dobu,
  • průběžné vzdělávání,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna,
  • příspěvek na stravování,
  • možnost stravování v budově ministerstva,
  • práci v atraktivní lokalitě v centru Prahy.