Office Support

Jméno/Firma
REFRESHER Media CZ, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Zkrácený
Vytvořeno
12. 12. 2024

O pozici

Proč hledáme Office Support?

Potřebujeme někoho na zkrácený úvazek, kdo se nám postará o chod officu, a někoho, kdo přivítá, usadí a pohostí každou návštěvu. Prostředí, ve kterém pracujeme je pro nás důležité a chceme se tu cítit dobře. Proto hledáme nového kolegu nebo kolegyni který*á bude pán*paní officu a bude starat o nás a o náš office.

Koho potřebujeme? 

  • Na pozici Office Support hledáme komunikativního, pozitivně nastaveného a zodpovědného člověka.

  • Na této pozici budeš mít na starosti široké spektrum pracovních úkolů od péče o chod kanceláří, přípravy různé dokumentace až po pomoc s organizací teambuildingu.

  • Pro člověka, který navštíví naše prostory, budeš prvním kontaktem s Refresherem, a tedy komunikace s lidmi a příjemné vystupování by měly být tvojí předností.

Co budeš dělat?

  • Budeš dohlížet, aby kolegům a ani tobě při práci nic nechybělo a všichni byli spokojeni. 

  • Budeš udržovat pořádek v office a sledovat, jestli máme dostatek všeho, co je pro naše fungování nezbytné (kancelářské pomůcky, káva, snacky..).

  • Pokud budeme mít něčeho nedostatek, tak objednáš. Tvým úkolem bude dodavatele služeb vyhledat, zajistit a komunikovat s nimi. 

  • Budeš vyřizovat kurýry a zásilky.

  • Budeš vítat a usazovat naše návštěvy.

  • Kolegové se na tebe budou moci obrátit, budou-li potřebovat pomoc. Například pomoc s objednáním dárku pro kolegu, připravit dokument, objednat hardware, rezervovat místa na večerní posezení nebo zařídit pracovní cestu pro naše kolegy. 

  • Budeš podpora pro náš People Team. Pomůžeš se sbíráním dat ve firmě a udržování pořádku v dokumentech. 

  • Až budeš vědět, že kolegům a tobě nic nechybí, tak se postaráš i o naše rostliny.

  • Náš office potřebuje péči a zútulnit. Budeme velmi rádi, budeš-li proaktivně přicházet s nápady na zlepšení ať už chodu kanceláře, nebo atmosféry na pracovišti.   

Jaké vlastnosti jsou důležité na této pozici?

  • Komunikativnost

  • Empatie

  • Zodpovědnost

  • Asertivita

  • Organizace

  • Upřímnost

  • Proaktivita

  • Vytrvalost a odolnost

  • Cit pro pořádek a detail

  • Všechny tyto vlastnosti budeš opravdu potřebovat. 

Požadované schopnosti a zkušenosti:

  • Předchozí zkušenosti z oblasti office managementu jsou výhodou.

  • Měl*a bys být dobře zorganizovaný člověk v rámci svého času, kalendáře i ostatních pracovních procesů.

  • Umíš výborně komunikovat. Na této pozici je to klíčová dovednost, protože budeš představovat první kontakt v prostorách Refresheru.

  • Máš zvládnuté fungování s Google workspace nástroji a Slackem (nebo s jinými firemními nástroji).

  • Jelikož budeš mít na starosti více úkolů najednou, tak jistá míra flexibility bude potřeba.

  • Očekáváme schopnost „nasát“ firmu, hledáme někoho, kdo bude fit do naší stávající kultury.

Co ti nabízíme?

  • Svobodu a důvěru. Ne automaticky a ne hned, ale pokud se staneš součástí našeho týmu a budeš se rychle učit věci, které nám fungují, rychleji dostaneš prostor pracovat na svých nápadech. Co dále:

  • Komunikace online a využívání různých inovativních nástrojů.

  • Fajn kolektiv, uvolněnou atmosféru a kolegy, které práce baví.

  • Prostor na růst, vyjádření názoru.

  • Vstupy na festivaly, lístky do kina a slevy na oblečení.

  • Různé benefity pro zaměstnance jako například permanentka do moderního fitness centra v centru Prahy, otevřené články na REFRESHER+.

  • Dog friendly office v Praze 7.  

Na jaký úvazek tě potřebujeme? 

Spolupráce je na částečný úvazek (přibližně 40 - 50 hodin měsíčně). Jsme otevřeni se o rozsahu spolupráce pobavit a nastavit společně dle potřeb. 

Místo práce Praha

Plat

Ohodnocení nastavíme hodinově od 150 Kč/hod. Odměna se bude odvíjet od tvých zkušeností a schopností se co nejrychleji začlenit do teamu, naučit se, jak věci fungují a dělat je včas a kvalitně.

Odkdy tě potřebujeme?

Co nejdříve, dle dohody.

Zaujala tě tato nabídka a chtěl bys u nás pracovat?

1.BIO: napiš nám o sobě krátké bio: povaha, cíle, zájmy, co tě baví, případně co děláš, když nepracuješ.

2. PRACOVNÍ ZKUŠENOSTI: pověz nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil*a. Přilož i seznam předchozích prací, životopis ve strukturované podobě a pokud máš, tak i portfolio.

3. PROČ TY A PROČ U NÁS: napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru, co jsou tvé silné stránky a co chceš přinést do Refresheru.

4. SOCKY: pokud se nebojíš, tak přihoď link na svůj Instagram, LinkedIn nebo YouTube účet!

5. KDY BYS MOHL*A NASTOUPIT?

6. OTÁZKY: pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.

Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na job@refresher.cz s předmětem #OFFICECZ. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.

Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání.