Office Support
O pozici
Proč hledáme Office Support?
Potřebujeme někoho na zkrácený úvazek, kdo se nám postará o chod officu, a někoho, kdo přivítá, usadí a pohostí každou návštěvu. Prostředí, ve kterém pracujeme je pro nás důležité a chceme se tu cítit dobře. Proto hledáme nového kolegu nebo kolegyni který*á bude pán*paní officu a bude starat o nás a o náš office.
Koho potřebujeme?
Na pozici Office Support hledáme komunikativního, pozitivně nastaveného a zodpovědného člověka.
Na této pozici budeš mít na starosti široké spektrum pracovních úkolů od péče o chod kanceláří, přípravy různé dokumentace až po pomoc s organizací teambuildingu.
Pro člověka, který navštíví naše prostory, budeš prvním kontaktem s Refresherem, a tedy komunikace s lidmi a příjemné vystupování by měly být tvojí předností.
Co budeš dělat?
Budeš dohlížet, aby kolegům a ani tobě při práci nic nechybělo a všichni byli spokojeni.
Budeš udržovat pořádek v office a sledovat, jestli máme dostatek všeho, co je pro naše fungování nezbytné (kancelářské pomůcky, káva, snacky..).
Pokud budeme mít něčeho nedostatek, tak objednáš. Tvým úkolem bude dodavatele služeb vyhledat, zajistit a komunikovat s nimi.
Budeš vyřizovat kurýry a zásilky.
Budeš vítat a usazovat naše návštěvy.
Kolegové se na tebe budou moci obrátit, budou-li potřebovat pomoc. Například pomoc s objednáním dárku pro kolegu, připravit dokument, objednat hardware, rezervovat místa na večerní posezení nebo zařídit pracovní cestu pro naše kolegy.
Budeš podpora pro náš People Team. Pomůžeš se sbíráním dat ve firmě a udržování pořádku v dokumentech.
Až budeš vědět, že kolegům a tobě nic nechybí, tak se postaráš i o naše rostliny.
Náš office potřebuje péči a zútulnit. Budeme velmi rádi, budeš-li proaktivně přicházet s nápady na zlepšení ať už chodu kanceláře, nebo atmosféry na pracovišti.
Jaké vlastnosti jsou důležité na této pozici?
Komunikativnost
Empatie
Zodpovědnost
Asertivita
Organizace
Upřímnost
Proaktivita
Vytrvalost a odolnost
Cit pro pořádek a detail
Všechny tyto vlastnosti budeš opravdu potřebovat.
Požadované schopnosti a zkušenosti:
Předchozí zkušenosti z oblasti office managementu jsou výhodou.
Měl*a bys být dobře zorganizovaný člověk v rámci svého času, kalendáře i ostatních pracovních procesů.
Umíš výborně komunikovat. Na této pozici je to klíčová dovednost, protože budeš představovat první kontakt v prostorách Refresheru.
Máš zvládnuté fungování s Google workspace nástroji a Slackem (nebo s jinými firemními nástroji).
Jelikož budeš mít na starosti více úkolů najednou, tak jistá míra flexibility bude potřeba.
Očekáváme schopnost „nasát“ firmu, hledáme někoho, kdo bude fit do naší stávající kultury.
Co ti nabízíme?
Svobodu a důvěru. Ne automaticky a ne hned, ale pokud se staneš součástí našeho týmu a budeš se rychle učit věci, které nám fungují, rychleji dostaneš prostor pracovat na svých nápadech. Co dále:
Komunikace online a využívání různých inovativních nástrojů.
Fajn kolektiv, uvolněnou atmosféru a kolegy, které práce baví.
Prostor na růst, vyjádření názoru.
Vstupy na festivaly, lístky do kina a slevy na oblečení.
Různé benefity pro zaměstnance jako například permanentka do moderního fitness centra v centru Prahy, otevřené články na REFRESHER+.
Dog friendly office v Praze 7.
Na jaký úvazek tě potřebujeme?
Spolupráce je na částečný úvazek (přibližně 40 - 50 hodin měsíčně). Jsme otevřeni se o rozsahu spolupráce pobavit a nastavit společně dle potřeb.
Místo práce Praha
Plat
Ohodnocení nastavíme hodinově od 150 Kč/hod. Odměna se bude odvíjet od tvých zkušeností a schopností se co nejrychleji začlenit do teamu, naučit se, jak věci fungují a dělat je včas a kvalitně.
Odkdy tě potřebujeme?
Co nejdříve, dle dohody.
Zaujala tě tato nabídka a chtěl bys u nás pracovat?
1.BIO: napiš nám o sobě krátké bio: povaha, cíle, zájmy, co tě baví, případně co děláš, když nepracuješ.
2. PRACOVNÍ ZKUŠENOSTI: pověz nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil*a. Přilož i seznam předchozích prací, životopis ve strukturované podobě a pokud máš, tak i portfolio.
3. PROČ TY A PROČ U NÁS: napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru, co jsou tvé silné stránky a co chceš přinést do Refresheru.
4. SOCKY: pokud se nebojíš, tak přihoď link na svůj Instagram, LinkedIn nebo YouTube účet!
5. KDY BYS MOHL*A NASTOUPIT?
6. OTÁZKY: pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.
Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na job@refresher.cz s předmětem #OFFICECZ. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.
Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání.