Manažer Service back office

Jméno/Firma
TOYOTA MATERIAL HANDLING CZ
Pracoviště
K Vypichu 1049, Rudná
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Vytvořeno
12. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Účel a cíle role Service Backoffice Manager / Vedoucí servisní administrativy:

  • Řídit administrativní a procesní stránku profesionálního servisního zabezpečení pro produkty Toyota Material Handling.
  • Využívat maximálně nové inovativní nástroje pro podporu servisní činnosti s cílem optimalizovat uvedenou činnost a kontrolovat vynaložené náklady.
  • Zajistit maximální spokojenost zákazníků servisu díky bezchybnému zpracování jejich požadavků prostřednictvím interních systémů a za pomoci servisní podpory od objednávky až po fakturaci.
  • Připravovat aktuální reporty podle požadavků ostatních útvarů servisu.
  • Řídit záruční procesy s výrobcem, minimalizovat finanční ztráty ze záruk.
  • Vést aktuální a úplnou dokumentaci k servisním procesům, systémům M3 a T-STREAM.

Aktivity / úkoly

  • Organizuje tým servisní podpory: rozšiřuje, vyvíjí a udržuje kvalitní personál.
  • Hodnotí personál ve svěřené oblasti a navrhuje jeho rozvoj a ohodnocení
  • Analyzuje úspěšnost ve vyřizování záručních případů
  • Vytváří reportovací nástroje dle požadavků manažerů servisu a servisního ředitele
  • Spravuje intranetovou stránku servisu (a servisní část dealerského portálu)
  • Je v plné součinnosti s nadřízeným a ostatními manažery servisního útvaru v přípravě analýz, respektive návrhů východisek

Požadavky

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou v oblasti ekonomiky, logistiky, IT
  • Zkušenost s vedením projektů
  • Zkušenost s vedením týmu
  • Ochota cestovat, ŘP sk. B
  • AJ na dobré komunikační úrovni – vedení jednání se zákazníky v AJ