Manažer Service back office
TOYOTA MATERIAL HANDLING CZ
K Vypichu 1049, Rudná
Plný
Vysokoškolské
Angličtina
Doprava , logistika a zásobování
12. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Účel a cíle role Service Backoffice Manager / Vedoucí servisní administrativy:
- Řídit administrativní a procesní stránku profesionálního servisního zabezpečení pro produkty Toyota Material Handling.
- Využívat maximálně nové inovativní nástroje pro podporu servisní činnosti s cílem optimalizovat uvedenou činnost a kontrolovat vynaložené náklady.
- Zajistit maximální spokojenost zákazníků servisu díky bezchybnému zpracování jejich požadavků prostřednictvím interních systémů a za pomoci servisní podpory od objednávky až po fakturaci.
- Připravovat aktuální reporty podle požadavků ostatních útvarů servisu.
- Řídit záruční procesy s výrobcem, minimalizovat finanční ztráty ze záruk.
- Vést aktuální a úplnou dokumentaci k servisním procesům, systémům M3 a T-STREAM.
Aktivity / úkoly
- Organizuje tým servisní podpory: rozšiřuje, vyvíjí a udržuje kvalitní personál.
- Hodnotí personál ve svěřené oblasti a navrhuje jeho rozvoj a ohodnocení
- Analyzuje úspěšnost ve vyřizování záručních případů
- Vytváří reportovací nástroje dle požadavků manažerů servisu a servisního ředitele
- Spravuje intranetovou stránku servisu (a servisní část dealerského portálu)
- Je v plné součinnosti s nadřízeným a ostatními manažery servisního útvaru v přípravě analýz, respektive návrhů východisek
Požadavky
- Min. SŠ vzdělání s maturitou v oblasti ekonomiky, logistiky, IT
- Zkušenost s vedením projektů
- Zkušenost s vedením týmu
- Ochota cestovat, ŘP sk. B
- AJ na dobré komunikační úrovni – vedení jednání se zákazníky v AJ