BACK OFFICE ASISTENT

Jméno/Firma
Simple Lift, s.r.o.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
13. 12. 2024

O pozici

Jsme zavedená brněnská firma, která prodává a servisuje manipulační techniku (paletové, vysokozdvižné, čelní vozíky a další). S růstem firmy nám přibývá víc a víc administrativy, a proto hledáme posilu do týmu na pozici Back office asistent, která/ý nám pomůže mít doklady v pořádku a pod kontrolou.

BACK OFFICE ASISTENT – práce s dokumenty tě baví, umíš udržovat ve věcech pořádek a dokážeš pracovat samostatně? Pak se nám přihlas a pošli svůj životopis!

Tvým výsledkem práce bude:

  • vystavené faktury

  • včas přijaté úhrady

  • zpracované podklady pro účetní

  • zpracované podklady pro vedení firmy

  • vše na svém místě

Co budeš dělat:

Budeš úzce spolupracovat s externí účetní, pro kterou zajistíš potřebné doklady, vystavíš faktury k vyřízeným objednávkám, zkontroluješ úhrady a dohlédneš na to, aby všichni zákazníci včas faktury uhradili. Zpracuješ podklady pro vedení a zajistíš, aby firma měla doklady včas a v pořádku zaevidované.

Požadujeme zkušenosti s:

  • vystavováním faktur

  • účetními výkazy

Výhodou:

  • znalost účetního programu Money S3

Nabízíme:

  • fajn kolektiv, kde si všichni tykáme i se šéfem

  • příjemné moderní kanceláře

  • zaučíme tě, nebudeš na to sám/a

  • menší tým, kde se překážky v práci řeší okamžitě

  • budeš důležitým článkem týmu. Zajistíš, aby všechny doklady byly v pořádku a včas zaevidované

  • příležitost dál se vzdělávat a růst spolu s firmou

  • vážíme si loajálních lidí a máme pro ně systém odměn