BACK OFFICE ASISTENT
O pozici
Jsme zavedená brněnská firma, která prodává a servisuje manipulační techniku (paletové, vysokozdvižné, čelní vozíky a další). S růstem firmy nám přibývá víc a víc administrativy, a proto hledáme posilu do týmu na pozici Back office asistent, která/ý nám pomůže mít doklady v pořádku a pod kontrolou.
BACK OFFICE ASISTENT – práce s dokumenty tě baví, umíš udržovat ve věcech pořádek a dokážeš pracovat samostatně? Pak se nám přihlas a pošli svůj životopis!
Tvým výsledkem práce bude:
vystavené faktury
včas přijaté úhrady
zpracované podklady pro účetní
zpracované podklady pro vedení firmy
vše na svém místě
Co budeš dělat:
Budeš úzce spolupracovat s externí účetní, pro kterou zajistíš potřebné doklady, vystavíš faktury k vyřízeným objednávkám, zkontroluješ úhrady a dohlédneš na to, aby všichni zákazníci včas faktury uhradili. Zpracuješ podklady pro vedení a zajistíš, aby firma měla doklady včas a v pořádku zaevidované.
Požadujeme zkušenosti s:
vystavováním faktur
účetními výkazy
Výhodou:
znalost účetního programu Money S3
Nabízíme:
fajn kolektiv, kde si všichni tykáme i se šéfem
příjemné moderní kanceláře
zaučíme tě, nebudeš na to sám/a
menší tým, kde se překážky v práci řeší okamžitě
budeš důležitým článkem týmu. Zajistíš, aby všechny doklady byly v pořádku a včas zaevidované
příležitost dál se vzdělávat a růst spolu s firmou
vážíme si loajálních lidí a máme pro ně systém odměn