referet/ka Oddělení provozního zabezpečení II, Finanční úřad pro hl. m. Prahu
O pozici
Charakteristika činnosti:
Kontrola technického stavu majetku, příprava požadavků na opravy a údržbu majetku, zajištění realizace oprav majetku a řešení jeho havarijního stavu, kontrola prací při údržbě, opravách a servisu technologií, součinnost při zajištění potřebných revizí, zkoušek, prohlídek apod. vyhrazených technologických zařízení.
Spolupracuje, respektive sleduje a připravuje podklady pro aktualizaci plánu oprav a investic.
Činí úkony zadavatele ve výběrovém řízení zejména u oprav a udržovacích prací. Zajištění operativní dozorové a kontrolní činnosti při realizaci veřejných zakázek, zpracování podkladů a požadavků na uzavření a změnu smluv souvisejících s údržbou a provozem budov. Příprava podkladů pro výběrová řízení ve svěřené oblasti a zajištění podkladů pro smluvní vztahy.
Zpracování podkladů pro plán a čerpání prostředků na opravy a údržbu objektů, příprava záznamů o předběžné kontrole, zpracování podkladů pro vystavení objednávek, rozpisů čerpání, kontrole a likvidaci dokladů/faktur v systému AVIS.
Spolupráce s ÚP, OHS, OIT, OSMI a dalšími útvary na úseku oprav, servisních prací, údržby budov a investic, koordinace spolupráce dotčených odborů a oddělení včetně externích dodavatelů.
Spolupráce na tvorbě a správa stavebně-technické dokumentace objektů FÚ pro hl. m. Prahu ve správě OPZ.
V oblasti hospodaření s energiemi a ostatními médii provádí sledování a kontrolu spotřeb energií vč. případných návrhů na úsporná opatření.
Požadujeme:
střední vzdělání s maturitní zkouškou;
manuální zručnost;
schopnost samostatné práce, pečlivost, spolehlivost;
aktivní znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook);
analytické myšlení, dobrý písemný i ústní projev
bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost.
Nabízíme:
místo výkonu Praha 1, Štěpánská 28;
platové zařazení: platová třída 8;
předpokládaný nástup: listopad/prosinec 2024 / leden 2024;
pracovní poměr v režimu zákoníku práce;
stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci;
pružnou pracovní dobu;
motivační ohodnocení;
25 dní dovolené;
5 dní indispozičního volna;
příspěvek na stravování;
čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii);
možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci;
Bližší informace naleznete zde:
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9843833
Kontaktní osoba: Mgr. Rudolf Kargl, tel.: 224 041 051
e-mail: rudolf.kargl@fs.gov.cz