vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním, Finanční úřad pro hl. m. Prahu
O pozici
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
zajištění správy daní,
zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení,
stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost,
kontrola řádného plnění daňových povinností,
kontrola účetnictví,
daňová evidence,
DPH.
Požadujeme:
vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,
bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost.
Platové podmínky:
platový tarif v rozmezí od 23 390 Kč do 34 370 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
osobní příplatek od 5 155 Kč do 6 874 Kč,
zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč v souladu s § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
možnost výkonnostních a cílových odměn.
Dále nabízíme:
stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,
místo výkonu Praha 2 a Praha 8,
zajímavou a odbornou práci v kvalifikovaném kolektivu,
25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den volna k zařízení osobních záležitostí,
možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši žádost, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí žádosti a k ní požadovaných dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9844347
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9844759
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 26. 11. a 28. 11. 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro hlavní město Prahu, Štěpánská 619/28, 111 21 Praha 1, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu: podatelna2000@fs.gov.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky služebního úřadu: 7nyn2d9. Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: Neotvírat a slovy „Výběrové řízení na služební místo číslo 200486 – vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním III“ nebo
„Výběrové řízení na služební místo číslo 202933 – vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním III“.
Kontaktní osoba: Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz