Sociální pracovník v Občanské poradně

Jméno/Firma
Charita Odry - Pečovatelská služba
Pracoviště
Vítkov
Úvazek
Plný
Vytvořeno
16. 12. 2024

O pozici

Charita Odry vyhlašuje výběrové řízení na pozici sociální pracovník v Občanské poradně. Hledáme kvalifikovaného a motivovaného kolegu/kolegyni, který/á bude součástí našeho týmu a přispěje k poskytování kvalitní sociální služby našim klientům.

Náplň práce

  • Přímá práce s klienty dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.

  • Poskytování odborného sociálního poradenství a podpory.

  • Tvorba a realizace individuálních plánů klientů.

  • Spolupráce s dalšími organizacemi a institucemi (úřady, školy, zdravotnická zařízení apod.).

  • Administrativa spojená s výkonem sociální práce.

Požadavky

  • Splnění kvalifikačních předpokladů dle zákona č. 108/2006 Sb. pro výkon profese sociálního pracovníka (vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání Mgr., Bc., DiS v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost)

  • Schopnost komunikace s různorodou cílovou skupinou.

  • Zodpovědnost, samostatnost a týmová spolupráce.

  • Znalost práce na PC (MS Office, práce s databázemi).

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek v přátelském a profesionálním kolektivu.

  • Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu.

  • Podporu v adaptačním procesu

Podmínky přihlášení

Do výběrového řízení zašlete:

  1. Strukturovaný životopis.

  2. Motivační dopis (max. 1 strana A4).

  3. Kopii dokladu o dosaženém vzdělání.

Termín a způsob podání přihlášky

Přihlášky zasílejte do 19.1.2025 na e-mail: michaela.dlabajova@odry.charita.cz nebo na adresu: Občanská poradna, Hranická 1113/48, 742 35 Odry Do předmětu e-mailu nebo na obálku uveďte: Výběrové řízení - sociální pracovník Občanská poradna

Další informace

Bližší informace o pozici poskytne Ing. Michaela Dlabajová na tel.: 604 645 378 nebo e-mailu: michaela.dlabajova@odry.charita.cz.

Těšíme se na spolupráci!