300231 - odborný referent/vrchní referent v Oddělení vyměřovacím ÚzP Brno I, FÚ pro JMK

Jméno/Firma
Generální finanční ředitelství
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
16. 12. 2024

O pozici

Služba zahrnuje zejména zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění.

Jedná se o tyto činnosti:

- zpracování daňových přiznání (daň z příjmů),

- komunikaci s daňovými subjekty,

- zpracování úřední korespondence,

- práci s nedoplatky daní, v rozsahu své působnosti vydávání rozhodnutí při správě daní,

- vyřizování opravných a dozorčích prostředků, vyřizování žádostí o prominutí příslušenství

- daně a provádění vyhledávací činnosti a místních šetření.

- přeplatků a nedoplatků po jednotlivých daních, daňové nedoplatky předává k vymáhání

Požadujeme:

• střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělán

• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost

Platové podmínky:

• platový tarif v rozmezí od 21710 Kč do 31820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

• osobní příplatek po zapracování od 2171 Kč do 3256 Kč

• zvláštní příplatek 2150 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.

• možnost výkonnostních a cílových odměn,

• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).

Co Vám nabízíme:

• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,

• 5 týdnů dovolené + 5 sick days

• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí

• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům

• pružná služební doba

• příspěvek na stravování

• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance

• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních

• letní tábor pro děti zaměstnanců

• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky

• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů

• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven

• vzdělávací program

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9877329

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 3. ledna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu.

Nástup možný únor 2025.