HLAVNÍ ÚČETNÍ

Jméno/Firma
SIPRAL a.s.
Pracoviště
Třebohostická 3165/5a, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
17. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost SIPRAL a.s., přední dodavatel obvodových plášťů budov, hledá pro doplnění svého týmu vhodného kandidáta/kandidátku na pozici hlavní účetní.
 
Hlavní pracovní náplň:

  • kontroluje průběžně práci podřízených pracovníků v účetním oddělení,
  • zodpovídá za aktuálnost a správnost zaúčtovaných informací,
  • provádí kontrolu účetních dokladů a zodpovídá za nápravu eventuálních zjištěných nedostatků,
  • navrhuje a konzultuje s finančním ředitelem účtování výsledků odhadných účetních procesů – účtování rezerv, opravných položek, dohadných účtů pasivních,
  • zodpovídá za předání účetních dokladů a písemností dle požadavků zákonů k archivaci,
  • zodpovídá za včasnost účetní uzávěrky a ručí za její správnost, úplnost a průkaznost,
  • spolupodílí se na provádění inventur skladu materiálu (zejména části inventur, která souvisí s proúčtováním a doložením výsledků inventur),
  • připravuje a kontroluje platební příkazy společnosti a předkládá je k podpisu zodpovědným osobám
  • 4x ročně organizuje provádění inventury pokladny a 1x ročně podnikových inventur v rámci účetní závěrky
  • zajišťuje vyhotovování veškerých daňových přiznání společnosti (zodpovídá za správnost věcnou i termínovou správnost),
  • zastupuje kolegy při přípravě konsolidovaných výkazů společnosti
  • řídí roční účetní závěrku společnosti
  • zastupuje společnost při jednání s finančním úřadem
  • poskytuje součinnost a potřebné informace ze zpracovávaných agend ostatním spolupracovníkům účtárny,
  • poskytuje dále výstupy finančnímu řediteli a vedení společnosti (informace vyplývající z měsíčních a ročních účetních závěrek i další data dle aktuální potřeby),


Očekáváme:

  • VŠ (SŠ) vzdělání ekonomického směru,
  • min. 3 roky praxe na pozici hlavní účetní u jedné společnosti (praxe ve stavební společnosti vítána),
  • manažerské dovednosti a znalosti,
  • koncepční myšlení,
  • dobré komunikační dovednosti,
  • schopnost týmové práce
  • odolnost vůči psychické zátěži,
  • schopnost řešit problémy,
  • samostatnost a spolehlivost,
  • uživatelská znalost SW produktů: Microsoft Office, SAP,
  • angličtina výhodou,
  • morální bezúhonnosti.

Nabízíme:

  • adaptační program (zaškolení),
  • flexibilní pracovní doba,
  • 5 týdnů dovolené,
  • stravenkový paušál 100,-/den,
  • po zapracování možnost práce z HO,
  • zaměstnanecké benefity (Edenred karta, výuka AJ, zvýhodněné automaty)
  • ohodnocení odpovídající kvalifikaci a výkonu,
  • standardní zaměstnanecké výhody.