HLAVNÍ ÚČETNÍ
SIPRAL a.s.
Třebohostická 3165/5a, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Finance a ekonomika
17. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost SIPRAL a.s., přední dodavatel obvodových plášťů budov, hledá pro doplnění svého týmu vhodného kandidáta/kandidátku na pozici hlavní účetní.
Hlavní pracovní náplň:
- kontroluje průběžně práci podřízených pracovníků v účetním oddělení,
- zodpovídá za aktuálnost a správnost zaúčtovaných informací,
- provádí kontrolu účetních dokladů a zodpovídá za nápravu eventuálních zjištěných nedostatků,
- navrhuje a konzultuje s finančním ředitelem účtování výsledků odhadných účetních procesů – účtování rezerv, opravných položek, dohadných účtů pasivních,
- zodpovídá za předání účetních dokladů a písemností dle požadavků zákonů k archivaci,
- zodpovídá za včasnost účetní uzávěrky a ručí za její správnost, úplnost a průkaznost,
- spolupodílí se na provádění inventur skladu materiálu (zejména části inventur, která souvisí s proúčtováním a doložením výsledků inventur),
- připravuje a kontroluje platební příkazy společnosti a předkládá je k podpisu zodpovědným osobám
- 4x ročně organizuje provádění inventury pokladny a 1x ročně podnikových inventur v rámci účetní závěrky
- zajišťuje vyhotovování veškerých daňových přiznání společnosti (zodpovídá za správnost věcnou i termínovou správnost),
- zastupuje kolegy při přípravě konsolidovaných výkazů společnosti
- řídí roční účetní závěrku společnosti
- zastupuje společnost při jednání s finančním úřadem
- poskytuje součinnost a potřebné informace ze zpracovávaných agend ostatním spolupracovníkům účtárny,
- poskytuje dále výstupy finančnímu řediteli a vedení společnosti (informace vyplývající z měsíčních a ročních účetních závěrek i další data dle aktuální potřeby),
Očekáváme:
- VŠ (SŠ) vzdělání ekonomického směru,
- min. 3 roky praxe na pozici hlavní účetní u jedné společnosti (praxe ve stavební společnosti vítána),
- manažerské dovednosti a znalosti,
- koncepční myšlení,
- dobré komunikační dovednosti,
- schopnost týmové práce
- odolnost vůči psychické zátěži,
- schopnost řešit problémy,
- samostatnost a spolehlivost,
- uživatelská znalost SW produktů: Microsoft Office, SAP,
- angličtina výhodou,
- morální bezúhonnosti.
Nabízíme:
- adaptační program (zaškolení),
- flexibilní pracovní doba,
- 5 týdnů dovolené,
- stravenkový paušál 100,-/den,
- po zapracování možnost práce z HO,
- zaměstnanecké benefity (Edenred karta, výuka AJ, zvýhodněné automaty)
- ohodnocení odpovídající kvalifikaci a výkonu,
- standardní zaměstnanecké výhody.