Referent zákaznického servisu
O pozici
Pracovní nabídka
Referent zákaznického servisu
NÁPLŇ PRÁCE:
• Aktivní podpora našich zákazníků v divizi Closures EMEA
• Zpracování a sledování objednávek
• Aktivní řízení prognóz, zásob a komunikace se zákazníky ohledně dodání zboží
• Koordinace a plánování včasných dodávek v koordinaci se zákazníky a interními stranami.
• Řízení a koordinace všech dotazů a dohod se zákazníky a partnery (koordinace odběrů vzorků, dotazníků, aktualizace specifikací a ceníků).
• Aktivní zapojení do konkrétních témat a projektů v oblasti služeb zákazníkům
POŽADAVKY:
• Ekonomické vzdělání – oblast obchodu výhodou
• Velmi dobrá znalost angličtiny slovem i písmem min. B2 (další cizí jazyky jsou výhodou).
• Dobrá znalost MS Office a SAP (řízení prodejních objednávek, BI, IBP, C4C/CRM).
• Velmi dobré komunikační schopnosti a schopnost řešit problémy.
• Schopnost pracovat v týmu, včetně mezinárodního prostředí.
• Orientace na zákazníka a vysoká orientace na služby
VZBUDILI JSME VÁŠ ZÁJEM?
Pak se prosím přihlaste a zašlete svůj životopis v angličtině - nejlépe e-mailem - na adresu personálního oddělení uvedeného níže.
(Pozice může být obsazena ve Čkyni nebo ve Freyungu dle rozhodnutí vedení Zákaznického servisu a SCM).
VAŠE KONTAKTNÍ OSOBA:
Franziska Zirbel
Tel.: 08551 975 131
Aptar Freyung GmbH | Löfflerstraße 1 | 94078 Freyung