Referent zákaznického servisu

Jméno/Firma
Aptar Czech Republic s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Němčina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
17. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Referent zákaznického servisu

NÁPLŇ PRÁCE:

• Aktivní podpora našich zákazníků v divizi Closures EMEA

• Zpracování a sledování objednávek

• Aktivní řízení prognóz, zásob a komunikace se zákazníky ohledně dodání zboží

• Koordinace a plánování včasných dodávek v koordinaci se zákazníky a interními stranami.

• Řízení a koordinace všech dotazů a dohod se zákazníky a partnery (koordinace odběrů vzorků, dotazníků, aktualizace specifikací a ceníků).

• Aktivní zapojení do konkrétních témat a projektů v oblasti služeb zákazníkům

POŽADAVKY:

• Ekonomické vzdělání – oblast obchodu výhodou

• Velmi dobrá znalost angličtiny slovem i písmem min. B2 (další cizí jazyky jsou výhodou).

• Dobrá znalost MS Office a SAP (řízení prodejních objednávek, BI, IBP, C4C/CRM).

• Velmi dobré komunikační schopnosti a schopnost řešit problémy.

• Schopnost pracovat v týmu, včetně mezinárodního prostředí.

• Orientace na zákazníka a vysoká orientace na služby

VZBUDILI JSME VÁŠ ZÁJEM?

Pak se prosím přihlaste a zašlete svůj životopis v angličtině - nejlépe e-mailem - na adresu personálního oddělení uvedeného níže.

(Pozice může být obsazena ve Čkyni nebo ve Freyungu dle rozhodnutí vedení Zákaznického servisu a SCM).

VAŠE KONTAKTNÍ OSOBA:

Franziska Zirbel

Tel.: 08551 975 131

Aptar Freyung GmbH | Löfflerstraße 1 | 94078 Freyung