Finanční manažer/ka

Jméno/Firma
SPM
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Živnostenský list
Vytvořeno
17. 12. 2024

O pozici

Místo: Praha 5, Křížová

Společnost: SPM PARTNERS s.r.o.

Česká investiční skupina SPM postavená na úspěších zakladatelů Slavomíra Pavlíčka a Marka Španěla se, od svého počátku v roce 2016, zaměřuje na vyhledávání zajímavých příležitostí v oblasti dlouhodobých investic.

Investiční portfolio skupiny zahrnuje široké spektrum aktivit. Naše společnosti a partnerství působí hned v několika odvětvích jako jsou např. nemovitosti, stavebnictví, zemědělství, technologie, e-commerce nebo média.

Nyní hledáme doplnění týmu věnujícímu se finančnímu managementu primárně v oboru nemovitostí a real estate. Pozice je vhodná zejména pro zájemce se zkušeností ze světa účetnictví, finančního plánování, controllingu a reportingu.

Co Vás bude čekat:

1) Zodpovědnost za účetnictví:

  • schvalování účetních zápisů dle interních směrnic

  • měsíční a roční účetní závěrky - podklady pro účtování, příprava závěrkových operací pro hlavní účetní (nedokončená výroba, dohadné položky, rezervy, převod skladových zásob)

  • kontrola inventarizací účtů

  • kontrola účtování o majetku - zařazení, vyřazení, daňové a účetní odpisy

  • koordinace inventarizace majetku a evidence majetku

  • statutární závěrka společnosti, výroční zpráva - příprava spolu s hlavní účetní

  • kontrola přiznání k DPH, silniční dani, dani z nemovitostí

  • příprava DPPO příp. spolupráce s daňovým poradcem

  • kontrola stavu závazků a pohledávek

  • odpovědnost za dodržování zákonů a interních směrnic v souvislosti s účetnictvím a reportingem

  • revize finanční části připravovaných smluv

2) Finanční plánování a reporting:

  • poskytování finančních analýz a rozpočtů a jejich následná prezentace managementu

  • měsíční reporting a ad hoc reporting dle požadavků vedení

  • hledání oblastí pro úsporu nákladů a kontrola dodržování nákupní směrnice

  • krátkodobé a dlouhodobé plánování cash flow

  • aktivní spoluúčast při stanovování finanční strategie, hospodářského plánu a finančního rozpočtu společnosti v součinnosti s ostatními odděleními

  • nastavení a pravidelná aktualizace interních procesů a řízení aktivit v rámci finančního řízení firmy

  • podpora vedení při zajišťování efektivnosti hospodaření organizace

  • sledování rizik, jejich hodnocení a nastavení opatření k jejich odvrácení nebo minimalizaci

  • odpovědnost za rozvoj a zefektivňování finančního oddělení

  • reprezentování organizace na jednáních se CFO a dceřinými společnostmi v rámci skupiny

Co u Vás oceníme:

  • zkušenost s finančním řízením společnosti v oboru real estate

  • silné manažerské zkušenosti a dovednosti, vůdčí rozvážný typ, přirozená autorita

  • zkušenosti v daňové a účetní problematice

  • schopnost přicházet s vlastními nápady a iniciativami, umět analyzovat a uvést nápady v život

  • silné komunikační dovednosti, schopnost proaktivní komunikace napříč celou firmou

  • selský rozum, schopnost hledání a aplikace vhodných řešení

  • VŠ/SŠ ekonomického směru

  • minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici, nicméně uvítáme i seniornější kolegy

  • velmi dobrou znalost balíčku MS Office - Excel, Word

Na co se můžete těšit:

  • možnost podílet se přímo na vedení a budoucím směřování úspěšné rostoucí firmy, která si ale stále zachovává rodinný charakter

  • obrovský prostor pro seberealizaci, zodpovědnost za vedení lidí i společnosti

  • zázemí stabilní české společnosti

  • mladý, dynamický a pracovitý kolektiv

  • svobodná firemní kultura a firemní akce

  • spolupráci na HPP nebo IČO

  • denně čerstvé ovoce a zelenina na pracovišti a další občerstvení

  • moderní kanceláře na Praze 5, poblíž Lihovaru

  • pružný začátek a konec pracovní doby

Zaujala Vás tato nabídka? Pošlete nám své CV!