Baví Vás komunikace a administrativní činnost? Domluvíte se anglicky pro komunikaci s cizojačným vedením? Chcete pracovat pro stabilní menší společnost s přátelským zázemím?
Co budete mít na starost?
- komunikaci s nájemníky ve dvou kancelářských budovách
- být kontaktem v případě poruchy a dotazů nájemníků
- komunikace s dodavateli energií
- hlídání plateb a komunikace s nájemníky ohledně faktur po splatnosti a řešení jejich požadavků
- chod recepce – občasný příjem návštěv
POŽADAVKY:Hledáme člena týmu, který je pečlivý, má výborné komunikační dovednosti a nebojí se ozvat, když nedojde platba včas. Současně je týmový hráč.
Praxe v administrativě cca 10 let vítáme.
komunikativní znalost anglického jazyka pro příjem návštěv a komunikaci se zahraničním vedením. Pokud nemluvíte anglicky, může se hodit německý jazyk.
BENEFITY:
- 5 týdnů dovolené
- rodinné prostředí menší mezinárodní společnosti