Manager/-ka Amenity resortu v Orlických horách
O pozici
Pracovní nabídka
Amenity Hotel & Resort Orlické hory je nový, luxusní 4* hotelový resort, uprostřed nádherné přírody v Deštném v Orlických horách. ???????????? Máme kapacitu 134 lůžek a součástí hotelu je vyhřívaný krytý bazén, wellness centrum, bowling a restaurace s rozlehlou terasou. O své lidi se umíme postarat. ???? To platí pro návštěvníky našich resortů i pro naše zaměstnance:
⭐ Celý hotel prošel kompletní rekonstrukcí, budete tak pracovat ve zcela nově vybaveném hotelu v moderním designu horského resortu.
⭐ Dáváme prostor pro osobní přístup k vedení dané lokality, a tedy možnost realizovat vlastní nápady.
⭐ Na pozici Vás zapracujeme napříč celou naší sítí, seznámíme s ostatními manažery a poskytneme veškerou péči pro hladký start na pozici. Na centrále společnosti Vás podpoří 5ti členný tým, který poskytne podporu v oblasti marketingu, obchodu, gastronomie atd.
⭐ U nás máte zázemí a jistotu silného zaměstnavatele. Vlastníme 5 hotelových resortů po celé České republice.
⭐ Pro výkon práce je mobilní telefon a notebook nutností, služební auto, pak využijete i k soukromým účelům.
⭐ Užijete si pobyt v našich resortech za velmi přátelskou cenu, možnost využití sportovního a wellness areálu v rámci hotelu nebo stravování doslova za hubičku.
⭐ Jsme fajn, přátelská a pohodová parta plná energie.
Manager/-ka Amenity resortu v Orlických horách
Co si pod vedením hotelu představit:
- zajištění chodu celého resortu
- zodpovědnost za ekonomické hospodaření a finanční výsledky resortu
- vedení, motivace a rozvoj týmu zaměstnanců včetně veškeré personální agendy s tím spojené (bavíme se o týmu do 30ti zaměstnanců)
- zodpovědnost za dodržování předpisů BOZP, PO, CHLP
- aktivní řešení stížností klientů a nápravu zjištěných nedostatků na resortu
- denní administrativu v hotelovém systému Agnis a účetním systému Helios
- úzkou komunikaci s odděleními napříč společností (účetní, marketing, mzdově-personální odd.)
- jednání s externími dodavateli
- zajištění firemních a skupinových akcí na resortu
- pravidelný reporting vedení společnosti
Co se Vám bude hodit:
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
- min. 3letou prokazatelnou praxi a zkušenosti s provozem resortu/hotelu
- zkušenosti s vedením týmu
- samostatnou a zodpovědnou osobnost s organizačními schopnostmi, komunikativně zdatnou k jednání se zaměstnanci, a také s klienty
- analytické myšlení, smysl pro organizaci práce, každodenní práce v hotelovém systému a v excelu
- komunikativní znalost anglického a německého jazyka (úroveň B1)
- zdravotní průkaz a řidičský průkaz sk. B
Výhodou pro Vás bude:
- vzdělání v oboru
- zkušenosti s provozem hotelu v horách
- práce v softwaru Agnis a Channel Manager
Pokud jsme Vás zaujali, dejte nám o sobě vědět a zašlete nám svůj životopis. Do 14ti dní se Vám ozveme, abychom se lépe poznali.
Budeme se na Vás těšit! Za celý tým, Martina