Specialista/ka zákaznického oddělení s využitím AJ
O pozici
Pracovní nabídka
Chcete našim předním zákazníkům pomáhat řídit zakázky a podílet se na jejich rozvoji? Dokážete se vcítit do zákazníka a nabídnout mu přesně takové řešení, které hledá? Přijďte nás o tom přesvědčit!
Čemu se budete věnovat?
Čeká na Vás příjem poptávek od zahraničních zákazníků, jejich vyřízení a zpětné zasílání nabídek.
Když nám zákazník pošle objednávku, Vy budete ten, kdo zajistí její zpracování a dohlídne na úspěšnou realizaci.
Na denní bázi Vás čeká komunikace v angličtině s kolegy ze zahraničních poboček, ale také komunikace s ostatními odděleními.
Zákazníkům budete zprostředkovávat informace o stavu zakázek a vyřizovat jejich dotazy.
Nedílnou součástí Vaší práce bude vedení kmenových dat a cen v systému SAP.
Proč se Vám u nás bude líbit?
Zajistíme Vám maximálně příznivé podmínky pro to, abyste se mohl/a naplno věnovat své práci a aby Vás bavila. Pro úspěšnou a snadnější adaptaci, Vám poskytneme důkladné zaškolení.
Jako benefit od nás získáte 5 týdnů dovolené a 3 dny volna navíc v rámci Bridge Days.
Nabízíme Vám také příspěvek na stravování, čaj a kávu, příspěvek na penzijní připojištění a volnočasové aktivity.
Myslíme i na Váš odpočinek, a proto si můžete v rámci pracovní doby zajít na relaxační masáž.
A to není vše, můžete čerpat celkem až 29 benefitů!
Koho vlastně hledáme?
Ideálně máte zkušenosti ze zákaznického oddělení, ale pozice je vhodná i pro absolventy.
Práci s MS Office zvládáte levou zadní. Výhodou je pro Vás znalost systému SAP.
Jste samostatný/á, zákaznicky orientovaný/á a máte velmi dobré komunikační schopnosti.
Ve firmě sice mluvíme česky, ale Vy se bez znalosti angličtiny alespoň na úrovni B2 neobejdete.
Více informací najdete zde: https://www.karieralapp.cz/volne_pozice/specialista-zakaznickeho-oddeleni-s-vyuzitim-aj/